paul demo Posted 15 augustus 2004 Report Share Posted 15 augustus 2004 ik las net dat de drummer van de Stones keelkanker heeft, zien we ze nog volgend jaar? Begon de Stones toch een beetje als vasstaand evenement te zien. Te vroeg gejuigd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 16 augustus 2004 Report Share Posted 16 augustus 2004 Zijn wij zijn artsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 16 augustus 2004 Report Share Posted 16 augustus 2004 ik las net dat de drummer van de Stones keelkanker heeft, zien we ze nog volgend jaar? Begon de Stones toch een beetje als vasstaand evenement te zien. Te vroeg gejuigd? Dit bericht is afkomstig van persbericht AP: Rolling Stones drummer treated for cancer LONDON (AP) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 16 augustus 2004 Report Share Posted 16 augustus 2004 Zijn wij zijn artsen? Nee. Maar een collega van mij kreeg vorig jaar slokdarmkanker. Hij kon niet meer eten zefs. Is geopereerd, kreeg een nieuwe slokdarm en wat denk je? Hij werkt GELUKKIG weer op terapeutische basis. Slokdarmkanker is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts