Jump to content

Eindelijk

PD
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Homestudio Jaarboek 2004 :D ! Hij is er weer! Heb hem vandaag gelezen maar ik moet hem nog aanschaffen. Voor in mijn verzameling van oude hifi jaarboeken.. Hebben jullie hem al? En wat vinden jullie ervan dat homestudio ze weer uitbrengt? :rolleyes:

groeten, PD Hogeterp B)

Misschien kun jij er wel enthousiast over zijn maar ik niet, onvolledig en onoverzichtelijk :(

Hij is inderdaad niet volledig! Onder andere Dali en Transrotor hebben maar een beperkt lijstje beschikbaar gesteld. De index en de alfabetische volgorde zorgen er voor dat ik het wel prima kan vinden. Wat ik wel jammer vind is dat er veel meer home cinema bij is gekomen, maar dit zorgt er wel voor dat het publiek van deze gids wat breder wordt. Ik vind het een leuk initiatief van Homestudio!

groet, PD B)

Het is natuurlijk prima dat er jaarboeken worden uitgegeven. Het biedt de consument in principe de mogelijkheid om snel de produkten van de diverse aanbieders te vergelijken.

Probleem is wel, dat niet elke aanbieder alert heeft gereageerd op de oproep van HomeStudio om gegevens beschikbaar te stellen. Veel merken ontbreken gewoonweg.

Zo vind je van SME-pickup-armen bijvoorbeeld alleen een advertentie, maar geen editorial.

Een ander probleem is, dat elke fabrikant zijn eigen "technische gegevens" zonder enige controle kon opgeven. Sommige produkten lijken nu wel