seoman Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Zijn er nog meer lief hebbers die 3 dagen gaan feesten? Ik zal vooral in de Bravo tent te vinden zijn. Ik heb er zin in! Effe weg van de dagelijkse shit! Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Zijn er nog meer lief hebbers die 3 dagen gaan feesten? Ik geloof het niet. Er zijn veel te weinig kaarten verkocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Zijn er nog meer lief hebbers die 3 dagen gaan feesten? Ik zal vooral in de Bravo tent te vinden zijn. Ik heb er zin in! Effe weg van de dagelijkse shit! Groeten Simon Veel plezier Simon, maar aan je enthousiasme te merken zal dat wel lukken. Mijn pakkie an is het overigens niet Lowlands, net zo min als andere popfestivals. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel2 Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 na enkele jaren Pinkpop dit jaar naar Lowlands. nog een paar uurtjes werken en dan is het zover. Overigens is zo'n festival een goede mogelijkheid om met nieuwe muziek in aanraking te komen. Ik ben altijd wel een aantal keren aangenaam verrast geweest hoor! Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Het festival wat ik iedereen kan aanraden is graspop in Beglie. Erg leuk maar niet voor iedereen. Waar ik mij wel eens aan erger op de nederlansche radio is dat er veel aandacht is voor pinkpop en lowlands maar over festivals als Dynamo en Waldrock hoor je ze nooit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel2 Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Dynamo, ik wist niet eens dat dat nog bestond. Ik woonde ooit vlak in de buurt van het oorspronkelijke festivalterrein in Eindhoven. Het heeft denk ik gewoon met 'doelgroep' te maken. Pinkpop kreeg tot vorig jaar trouwens ook veel meer aandacht dan Lowlands. Dit jaar is dat duidelijk andersom Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel2 Posted 25 augustus 2004 Report Share Posted 25 augustus 2004 het was een goed weekend! ik ben trouwens helemaal niet in de Bravo tent geweest simon... ben niet zo'n dance-mens, alhoewel ik de scissor sisters best had willen zien! Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 25 augustus 2004 Author Report Share Posted 25 augustus 2004 het was een goed weekend! ik ben trouwens helemaal niet in de Bravo tent geweest simon... ben niet zo'n dance-mens, alhoewel ik de scissor sisters best had willen zien! Daniel Oefff De scissorsisters Dat was voor mij zware kost. Het is grappige muziek maar die stem En die Pinkfloyd cover is echt tenen krommend. Ik zelf ben niet in de alpha geweest, wel liggen zonnen op 't heuveltje. ik vond het dit jaar weer eens veeeeeel te druk. Maar heb toch veel en lekker gedanst. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel2 Posted 25 augustus 2004 Report Share Posted 25 augustus 2004 jules deelder toevallig nog horen draaien in de Silent Disco? Ben zelf wel veel in de Alpha geweest. Vondt dEUS erg goed, en ook op zondag ochtend de Tokio Ska Paradise Orchestra. Maar er waren meer goede optredens hoor, Amparanoia in de India tent bijvoorbeeld. Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 27 augustus 2004 Report Share Posted 27 augustus 2004 Ik was er ook Maar dan in Belgie op Pukkelpop ( die naam ) Zelfde Weekend, zelfde bands als Lowlands alleen gezelliger vind ik. Helaas het festival vroegtijdig moeten verlaten, met opgerekte enkelbanden Tja we gaan nog wel eens flink tekeer daar Genoten van o.a. Keane. Minimale bezetting maximaal kippevel Oceansize. Deze band met brilliante gitaarsongs gaat groot worden! Face Tomorrow. Waarom heb ik deze band niet eerder ontdekt? En de contacten zijn gelegd, volgend jaar weer backstage/all arreas Seoman....wat vond je van de Chemical Brothers op Lowlands? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 augustus 2004 Report Share Posted 27 augustus 2004 Helaas het festival vroegtijdig moeten verlaten, met opgerekte enkelbanden Tja we gaan nog wel eens flink tekeer daar Goh, en ik hoopte nog wel dat je me morgen bij de veerboot zou ophalen! Grapje hoor, de vorige keer reed ik ook in Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 27 augustus 2004 Report Share Posted 27 augustus 2004 Let je wel op de flitspalen Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 augustus 2004 Report Share Posted 27 augustus 2004 Let je wel op de flitspalen Paul Hoezo, ga je deze keer de bekeuringen niet voor mij betalen dan? (bedankt voor de waarschuwing! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts