Jump to content

Spikes verlagen de diepgang?

Bunny
 Share

Recommended Posts

ok

maar net zo goed als je aan het geluid van de ventilator went ,

wen je ook aan het verbeterde geluid door de spikes.

dus dat hoor je na een week ook niet meer ,

dus hebben spikes geen nut :rolleyes:;)

Ik zal nog 'ns een keer wat proberen uit te leggen..... :rolleyes:

Als je twee weken in een MB rijdt weet je ook niet meer dat hij zo fijn rijdt, maar dat houdt niet in dat hij dat nog steeds doet. :(

ok

maar net zo goed als je aan het geluid van de ventilator went ,

wen je ook aan het verbeterde geluid door de spikes.

dus dat hoor je na een week ook niet meer ,

dus hebben spikes geen nut :rolleyes:;)

Hoezo Erik, je hebt toch een verbetering bereikt :unsure:

Dat je daar aan went vind ik geen probleem :rolleyes:

Andr

effe serieus hans ,

ik vind dus dat een speakerbouwer zijn speaker zo zwaar en stevig moet maken , dat hij niet perse op spikes hoeft te staan om niet te trillen .!!!

nu jij weer ;)

Dat is inderdaad een betere methode.

Ik denk alleen dat de meeste mensen zo'n kasten niet binnen willen. :(

Guest muziekfreak
effe serieus hans ,

ik vind dus dat een speakerbouwer zijn speaker zo zwaar en stevig moet maken , dat hij niet perse op spikes hoeft te staan om niet te trillen .!!!

nu jij weer ;)

oww dus jij zouwel speakers kopen die 100kg zwaar zijn. Niet iedereen is daar blij mee lijkt mij. En buiten dat elke speaker heeft zijn eigen karakter...daar telt het gewicht ook in mee ;)

Guest muziekfreak
Opvallend toch wat een merkwaardige theorieen er op na gehouden worden over het gebruik van spikes. Het is echt niet verboden om zelf eens na te denken.

m.a.w. als ik een auto heb weet jij meteen dmv van zelf nadenken hoe hij inelkaar steekt en wat je het beste kunt om hem beter telaten lopen?.... :blink:

Hallo,

De kast van mijn Agora's beweegt niet (in ieder geval niet merkbaar) en ze staan heel stabiel dus zou het in principe niet nodig zijn om er spikes onder ze zetten :unsure: .

Nog iets, maakt het volgende iets uit? Als ik nu speel met de luidsprekers voel ik eigenlijk zo goed als niets (m'n vorige luidsprekers hadden dat wel) als ik op een stoel die op de grond staat zit, als ik nu in mijn bed lig (dat hangt maar met 1 kant aan de muur +/-1m70 boven de grond) dan voel ik de trillingen wel. M'n broer die op het verdiep boven mij zit die trilt wel. Is het hier dan nuttig om spikes te gebruiken of wilt dit zeggen dat men luidsprekers solide genoeg staan?

Vriendelijke groeten

Ik zal nog 'ns een keer wat proberen uit te leggen..... :rolleyes:

Als je twee weken in een MB rijdt weet je ook niet meer dat hij zo fijn rijdt, maar dat houdt niet in dat hij dat nog steeds doet. :(

Probeer het nog eens :D ..Hans ;)