Viking Posted 23 augustus 2004 Report Share Posted 23 augustus 2004 Er staat ook nog een passieve transformater pre (demo) bij audio kubus... http://www.audio-cube.nl/lab/2e.htm Voor de echte liefhebber. kom maar, kom maar, kom maar, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 23 augustus 2004 Report Share Posted 23 augustus 2004 Creek heeft ook zo'n passieve VV maar dan met AB. Voor de luie luisteraars onder ons Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 augustus 2004 Report Share Posted 23 augustus 2004 Het stadium passieve voortrap is door Erik allang gepasseerd. Ik lees ook effe niks van hem m.b.y. die voortrap. Ik denk dat hij doorspeelt met die AVM. Of hij is druk met poken van passats vervangen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 augustus 2004 Author Report Share Posted 23 augustus 2004 tsja, ik zit even te denken , welke vv's zouden beter kunnen presteren dan mijn avm. dus met andere woorden, welke zou ik hier in huis moeten halen om te proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tdo Posted 23 augustus 2004 Report Share Posted 23 augustus 2004 Heb je ook een buizen pre overwogen Erik ? Lijkt mij op zich mooi combineen met die enorme MF... Groet, Tdo Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 23 augustus 2004 Report Share Posted 23 augustus 2004 BTW: De AVM zal ook ooit op de schop gaan. Misschien eerst eens gaan modden en als dat niet het gewenste resultaat oplevert misschien een andere AVM (of iets anders) Een Sony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 augustus 2004 Report Share Posted 23 augustus 2004 Iets in dezelfde trant kan ook hier vandaan gehaald worden, een stuk goedkoper.De vraag is of Erik een passieve aankan? Meen me te herinneren dat dat al een keer probeerd is, zonder veel success. Edit: PS. TVC is wel anders dan potmeters De demoprijs van 1100 euro noem ik geen stuk duurder dan ($799 + 150 + 34) * 1.21 = $1189 voor de goedkoopste afgebouwde uitvoering Maar tis wel een leuk ding. Zou toch best wel eens willen horen hoe goed dat nu klinkt zo'n TVC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 augustus 2004 Report Share Posted 23 augustus 2004 tsja, ik zit even te denken , welke vv's zouden beter kunnen presteren dan mijn avm. dus met andere woorden, welke zou ik hier in huis moeten halen om te proberen. Ik zou je graag de zwarte pre laten horen. Deze wordt verkocht, net zoals de rest van m'n tweede set (op de Pipers na). Ik heb hem alleen aan een ander forumlid aangeboden. Dan zou hij z'n Array set compleet hebben. Mocht het niet doorgaan, kom ik graag eens naar je toe gereden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 augustus 2004 Report Share Posted 23 augustus 2004 BTW: De AVM zal ook ooit op de schop gaan. Misschien eerst eens gaan modden en als dat niet het gewenste resultaat oplevert misschien een andere AVM (of iets anders) Een Sony? Never nooit niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 24 augustus 2004 Report Share Posted 24 augustus 2004 Iets in dezelfde trant kan ook hier vandaan gehaald worden, een stuk goedkoper.De vraag is of Erik een passieve aankan? Meen me te herinneren dat dat al een keer probeerd is, zonder veel success. Edit: PS. TVC is wel anders dan potmeters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 augustus 2004 Report Share Posted 24 augustus 2004 Je vergeet 2% douane rechten De wisselkoers is momenteel wel erg lekker $1000 kost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 25 augustus 2004 Report Share Posted 25 augustus 2004 Je vergeet 2% douane rechten OK, die wist ik niet van. Kan versterkers (als een passieve daaronder valt) vinden in de douane tabel. En electronica (onderdelen) ook niet. Dus ik ging van uit dat het niets was. Te simpel qua douane en belasting betreft, he? Van de douane site, goederen kopen via Internet: Hoofdgroep Goederen omschrijving DR BTW Geluids- en beeldapparatuur Autoradio i.c.m. cassetterecorders 10 19 Geluids- en beeldapparatuur Autoradio i.c.m. CD-speler 14 19 Geluids- en beeldapparatuur videocamera's 14 19 Geluids- en beeldapparatuur cd-schijven (DVD en muziek CD) 3,5 19 Geluids- en beeldapparatuur cd-spelers 9,5 19 Geluids- en beeldapparatuur geluids-/videocassettes (bespeeld) 3,5 19 geluids-/videocassettes (onbespeeld) 0 19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Het_zoontje Posted 26 augustus 2004 Report Share Posted 26 augustus 2004 Voor een goede voorversterker zou ik eens gaan kijken bij Jkacoustics, ze hebben er ook phono versterkers. Deze phono versterkers van JK worden ook gebruikt voor de elementen van van den Hul. Er zijn trouwens de nationale pickup dagen bij Jkacoustics samen met van den Hul zie de website www.jkacoustics.com . Men kan hier naar demostartie's luisteren en gratis hun pickup/platenspeler laten afregelen. groeten, MK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 september 2004 Report Share Posted 5 september 2004 Iets in dezelfde trant kan ook hier vandaan gehaald worden, een stuk goedkoper.De vraag is of Erik een passieve aankan? Meen me te herinneren dat dat al een keer probeerd is, zonder veel success. Edit: PS. TVC is wel anders dan potmeters De demoprijs van 1100 euro noem ik geen stuk duurder dan ($799 + 150 + 34) * 1.21 = $1189 voor de goedkoopste afgebouwde uitvoering Maar tis wel een leuk ding. Zou toch best wel eens willen horen hoe goed dat nu klinkt zo'n TVC Ik kom meer uit op ($799 + 150 + 34) * 1.19 * 0,823 = Euro 962 incl. btw. En rond 150 Euro kan bespaard worden door zelf te solderen. Er zijn een paar keels op een noorse forum die hem hebben laten komen. En ze zijn er laaiend entousiast over. Kijk nou http://www.diy-systems.com/en-us/dept_39.html Django afgemonteerd te koop voor 879 euro bij Bd-Design (Nunspeet ). Das wel een koopje. -140 euro als je hemzelf soldeert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 6 september 2004 Report Share Posted 6 september 2004 Da's niet gek voor dit kikkerlandje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 7 september 2004 Report Share Posted 7 september 2004 Beste Erik, Een goede tweedehands voorversterker met ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 september 2004 Report Share Posted 8 september 2004 Ik denk niet dat er iemand bestaat die zijn Yamaha CX10000 van de hand doet. Er zijn er ooit zo'n 500 van gemaakt wereldwijd en zij die 'm toen gekocht hebben weten dat het moeilijk is deze VV te toppen. Het is wel een beauty klik plaatje voor een grotere afbeelding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundwave Posted 8 september 2004 Report Share Posted 8 september 2004 Het is wel een beauty Ik vind het anders een oerlelijk ding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 september 2004 Report Share Posted 8 september 2004 Het is wel een beauty Ik vind het anders een oerlelijk ding. Je m oet het het in de tijd projecteren waaruit ie stamt, nl rond 1990 (en het plaatje is niet echt bijzonder geslaagd) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groene Leeuw Posted 8 september 2004 Report Share Posted 8 september 2004 Ik denk niet dat er iemand bestaat die zijn Yamaha CX10000 van de hand doet. Er zijn er ooit zo'n 500 van gemaakt wereldwijd en zij die 'm toen gekocht hebben weten dat het moeilijk is deze VV te toppen. Het is wel een beauty Zo eentje- plus EV- heeft iemand via Marktplaats geprobeerd te verkopen een tijdje geleden. Via de site heeft de beste meneer/mevrouw geen reacties gekregen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 september 2004 Report Share Posted 8 september 2004 Deze http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/classified...query=retrieval is ook best goed (zonder phono pre geloof ik). Vraagprijs is wat hoog imo (nieuw 1500 euro). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts