Jahe Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Met de juiste hardware en de juiste software moet je volgens mij met 4 speakers toch echt een geweldige sound kunnnen creeeren. waarom moeten we er steeds meer speakers bij kopen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Met de juiste hardware en de juiste software moet je volgens mij met 4 speakers toch echt een geweldige sound kunnnen creeeren. waarom moeten we er steeds meer speakers bij kopen? Marketing? Kassa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 7.1? 9.2 zou al ergens zwerven. nut? als niets nut had, hadden we allemaal een 'torentje'. zal dus wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris de Boden Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Heb yamaha 7.1 sound, maar in japan zijn ze al eeuwen verder en is er zelfs 29.8 o.i.d. sound en moet de nieuwe standaard gaan worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Met de juiste hardware en de juiste software moet je volgens mij met 4 speakers toch echt een geweldige sound kunnnen creeeren. waarom moeten we er steeds meer speakers bij kopen? We moeten helemaal niks. Wie zin heeft om de luisterkamer helemaal vol te pletteren met speakers, moet dat zelf weten. Ik heb zelf 5.1 en dat vind ik al behoorlijk aan de maat, het uiterste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank de Bruijn Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Raar idd. Het is zelfs zo erg dat je geen recente geluidskaart meer kunt kopen zonder 7.1 ondersteuning . Tja, zoveel boxen, zal best mooi zijn in de bios, maar in zo'n kleine frut setup als bij je computer of je huiskamer... mwah. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts