Chris de Boden Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Ik ben opzoek naar de titel van een muziekstuk die vroeger in de kinderserie flappie als achtergrondmuziek gebruikt werd en werd toen door de tros uitgezonden. Was een hele bekende clown met de uitspraak: Zal ik het doen, of zal ik het niet doen.... Deze serie speelde zich af op de Efteling. Het gaat niet om het bekende Music box dancer van Frank Mills, maar om een heel rustig stuk muziek met volop vogelgeluiden erin en de aanwezigheid van een koekoek is overduidelijk. Wie weet de naam en de artiest van dit nummer??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Dat klinkt als muziek van Ketelbey (als het klassiek is tenminste). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris de Boden Posted 20 augustus 2004 Author Report Share Posted 20 augustus 2004 Dat klinkt als muziek van Ketelbey (als het klassiek is tenminste). Het is een soort van klasiek. Niet te verwarren met die muziek die bij jan met de lange nek gespeeld wordt. (In a Monastery Garden dat idd een muziekstuk is van ketelbey) Waarschijnlijk is het "In a Chinese temple garden" Ik ga er straks naar toe, naar de zevenmijls zomer van de efteling en ik hoop het juiste antwoordt te vinden op mijn vraag. Als ze het daar niet weten, dan weet ik het ook niet meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 22 augustus 2004 Report Share Posted 22 augustus 2004 Staat het hier tussen: sprookjesmuziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris de Boden Posted 27 augustus 2004 Author Report Share Posted 27 augustus 2004 Het is iig geen nummer van de Efteling zelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts