PD Posted 24 augustus 2004 Report Share Posted 24 augustus 2004 Het is al goed! Overigens bedenk ik me net dat de Unison Research S2K mijn topper is rond de 2000 euro. En ik weet dat deze versterker ook gigantisch klinkt op een VR2.. groet, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 24 augustus 2004 Author Report Share Posted 24 augustus 2004 Het is al goed! Overigens bedenk ik me net dat de Unison Research S2K mijn topper is rond de 2000 euro. En ik weet dat deze versterker ook gigantisch klinkt op een VR2.. groet, PD Kun je die versterker een keer meenemen? Deze week heb ik namelijk de luxe dat ik meerdere speakers bezit: Von Schweikert VR-1 & VR-2 Harbeth P3ES-2 47 Labs Lens Vooral de laatste speaker, een 1-weg, laat ongelooflijk veel horen in het middengebied, bijna eng gewoon! De Harbeth is hiermee vergeleken een vergevinggezindere speaker. Kun je tussen nu en 5 september een keer langskomen met die Unison Research S2K? Lijkt mij echt ontzettend leuk en leerzaam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 24 augustus 2004 Report Share Posted 24 augustus 2004 Ik kan me niet indenken dat ik me eens negatief heb uitgeleefd over die Shigaraki!! Ik kan me niet herinneren dat ik uberhaubt ooit heb gereageerd op een recensie over dat ding.. Ik ken dat ding niet! Oopsie Daisies!! Duizendmaal excuus! Ik verwarde je met Beunky. Die had namelijk wel eens gereageerd in dat topic. Sorry! Even goede vrienden ?? Ik heb het nooit over de geluidskwaliteit gehad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboer Posted 24 augustus 2004 Report Share Posted 24 augustus 2004 Von Schweikert VR-1 & VR-2Harbeth P3ES-2 47bs Lens La Vooral de laatste speaker, een 1-weg, laat ongelooflijk veel horen in het middengebied, bijna eng gewoon! De Harbeth is hiermee vergeleken een vergevinggezindere speaker. is die 47bs Lens La met de jordan jx92s? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 25 augustus 2004 Report Share Posted 25 augustus 2004 Kun je die versterker een keer meenemen? Deze week heb ik namelijk de luxe dat ik meerdere speakers bezit: Von Schweikert VR-1 & VR-2 Harbeth P3ES-2 47 Labs Lens Vooral de laatste speaker, een 1-weg, laat ongelooflijk veel horen in het middengebied, bijna eng gewoon! De Harbeth is hiermee vergeleken een vergevinggezindere speaker. Kun je tussen nu en 5 september een keer langskomen met die Unison Research S2K? Lijkt mij echt ontzettend leuk en leerzaam! Ha Proprius, Ik heb niet de luxe de versterker mee te kunnen nemen en ook zal het verplaatsen moeilijk gaan (nog geen rijbewijs). Maar dat wil niet wegnemen dat ik erg nieuwsgierig ben naar de uitkomsten van de combinatie's. De vr2 met s2k heb ik al verschillende keren beluisterd en ik vind ze samen een super combi vormen die simpelweg veel bied voor het gevraagde geld.. groet, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 25 augustus 2004 Report Share Posted 25 augustus 2004 Misschien is er een ander forumlid uit het noorden van het land die je een lift kan geven. ben namelijk best wel benieuwt naar deze vergelijking. Volgens mij heb je voldoende luisterervaring om een goede beoordeling te geven (je werkte toch bij Audioselectief)? Vanuit Den Haag is het iets te ver... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 26 augustus 2004 Author Report Share Posted 26 augustus 2004 Von Schweikert VR-1 & VR-2 Harbeth P3ES-2 47Labs Lens Vooral de laatste speaker, een 1-weg, laat ongelooflijk veel horen in het middengebied, bijna eng gewoon! De Harbeth is hiermee vergeleken een vergevinggezindere speaker. is die 47bs Lens La met de jordan jx92s? Hoi Superboer. Nee, de Lens gebruikt een unieke unit waaraan iemand (die nu 80 jaar is) zijn hele leven aan heeft gewerkt. Komt in geen andere speakers voor. Er zit wel een Jordan unit in de Konus Audio Essence (ook 1-weg dus). Maar er worden veel Jordan unit gebruikt in nog meer ontwerpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts