Joboton Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Het scheidingsfilterexperiment is voortgezet. Voor de geintereseerden: we hebben de resultaten op deze forums geplaatst: Audiofreaks Zelfbouwaudio HifiForum Groet, Hans. Ja, erg bescheiden zijn jullie niet, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIY_Freak Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Het scheidingsfilterexperiment is voortgezet. Voor de geintereseerden: we hebben de resultaten op deze forums geplaatst: Audiofreaks Zelfbouwaudio HifiForum Groet, Hans. Ja, erg bescheiden zijn jullie niet, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 'Spidoton' is inmiddels zo verstandig geweest om op het andere forum van naam te veranderen... en heeft ons blij gemaakt met, wederom, een nieuwe alias: Siegfried. Maar dat terzijde... Ja, ik vernam dat "onze" Joboton - elders zaken doende onder de naam Kermit - erover had gezeurd bij de moderator van Audiofreaks. "Leverde onduidelijkheid op", zei hij. Om de moderator van Audiofreaks.nl van het gezanik* van Kermit af te helpen, veranderde de Joboton-d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIY_Freak Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 'Spidoton' is inmiddels zo verstandig geweest om op het andere forum van naam te veranderen... en heeft ons blij gemaakt met, wederom, een nieuwe alias: Siegfried. Maar dat terzijde... Ja, ik vernam dat "onze" Joboton - elders zaken doende onder de naam Kermit - erover had gezeurd bij de moderator van Audiofreaks. "Leverde onduidelijkheid op", zei hij. Als hij het niet had gevraagd had ik het wel gedaan! Bewust aan de haal gaan met iemand anders z'n alias is gewoon buitengewoon onbeschoft! Er is nog zoiets als nettiquete, het internet is niet een plek waar je je onbeperkt als hufter kunt gedragen.Om de moderator van Audiofreaks.nl van het gezanik* van Kermit af te helpen, veranderde de Joboton-d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 'Spidoton' is inmiddels zo verstandig geweest om op het andere forum van naam te veranderen... en heeft ons blij gemaakt met, wederom, een nieuwe alias: Siegfried. Maar dat terzijde... Ja, ik vernam dat "onze" Joboton - elders zaken doende onder de naam Kermit - erover had gezeurd bij de moderator van Audiofreaks. "Leverde onduidelijkheid op", zei hij. Om de moderator van Audiofreaks.nl van het gezanik* van Kermit af te helpen, veranderde de Joboton-d Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 'Spidoton' is inmiddels zo verstandig geweest om op het andere forum van naam te veranderen... en heeft ons blij gemaakt met, wederom, een nieuwe alias: Siegfried. Maar dat terzijde... Ja, ik vernam dat "onze" Joboton - elders zaken doende onder de naam Kermit - erover had gezeurd bij de moderator van Audiofreaks. "Leverde onduidelijkheid op", zei hij. Om de moderator van Audiofreaks.nl van het gezanik* van Kermit af te helpen, veranderde de Joboton-d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Ach ja, het vriendje van Klaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Ach ja, het vriendje van Klaas. uiteraard. van jou word ik niks wijzer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIY_Freak Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Nou, dat was weer ontzettend leuk We zijn bijna alweer een blz verder dus even een herhaling van on topic informatie... Het filtertopic is hier verder te volgen: Audiofreaks Zelfbouwaudio HifiForum Groet, Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 ..., veranderde de Joboton-d Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 A. Klaas, B. (...) Ik eet liever m'n schoenen op dan dat ik nog met jou 'discussieer'. C. Ik heb alweer teveel gezegd. Beste DIY-Freak, Ad A. Meteen alweer fout! Je waagt het nu te redetwisten met Spido. Niet met Klaas (die forumt niet), en ook niet met Siegfried (die forumt op Audiofreaks.nl), maar met Spido, dus. Opletten, hoor! Ad B. Daarom discussieer je nu met Siegfried. Niet hear, dus, maar op Audiofreaks.nl. (Totdat je daar ook de benen neemt, bij gebrek aan argumenten.) Op die andere forums krijg je (nog) geen tegenspel, want daar komt (nog) veel te weinig publiek. Ad C. Inderdaad. En dat gebeurt je nou elke keer, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 (...) En de lieveling van Hitler die ook het nodige in de fik heeft gestoken. Het is maar net waar je jezelf tot aangetrokken voelt Beste Richard, Jij bent genoemd naar een allochtone (Normandische) Engelse koning die de vrouwen van een aantal Moslimsteden van onder tot boven liet opensnijden, om te controleren of ze sieraden hadden ingeslikt teneinde die te verbergen voor hem en zijn mede-kruisvaarders. Toch hoef jij je niet voor je naam te schamen, hoor. Die betekent gewoon "Rijkaard". Kun je zelfs voetbaltrainer mee worden! Adolf bewonderde Siegfried inderdaad. Maar Siegfried had voor Adolf niet dezelfde gevoelens opgevat, als hij hem ooit had ontmoet. 't Blijft een mooie, strijdbare naam! (Er is zelfs een beroemde joods-amerikaanse luidsprekergoeroe van russische afkomst, die zo heet. Zijn achternaam betekent zoiets als "Gevaarlijke Grap"! Ra, ra... wie bedoel ik?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 A. Klaas, B. (...) Ik eet liever m'n schoenen op dan dat ik nog met jou 'discussieer'. C. Ik heb alweer teveel gezegd. Beste DIY-Freak, Ad A. Meteen alweer fout! Je waagt het nu te redetwisten met Spido. Niet met Klaas (die forumt niet), en ook niet met Siegfried (die forumt op Audiofreaks.nl), maar met Spido, dus. Opletten, hoor! Ad B. Daarom discussieer je nu met Siegfried. Niet hear, dus, maar op Audiofreaks.nl. (Totdat je daar ook de benen neemt, bij gebrek aan argumenten.) Op die andere forums krijg je (nog) geen tegenspel, want daar komt (nog) veel te weinig publiek. Ad C. Inderdaad. En dat gebeurt je nou elke keer, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Zo is er hear een vliesriddertje dat zich heeft vermomd als conuskoning. Maar elke keer als-ie in de buurt van een electrostaat komt, krijgt-ie weer een bobbeltje in zijn broekje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 En dat heb je zeker zelf gezien? Die Erik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Ga eens dicht bij je ESL staan, Jobotonkermit, en kijk dan even naar beneden... Dat krijgen je vriendin en je schoothondje samen nog niet eens voor elkaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Ooohh! Jij krijgt dat bij een schoothondje. Ik hoop voor het diertje dat het daar bij blijft. Dierenmishandeling is strafbaar hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 En dat heb je zeker zelf gezien? Die Erik... van een esl63 krijg ik geen bobbel in mijn broek hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 En dat heb je zeker zelf gezien? Die Erik... van een esl63 krijg ik geen bobbel in mijn broek hoor Paneel niet groot genoeg? Broek niet strak genoeg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 (Er is zelfs een beroemde joods-amerikaanse luidsprekergoeroe van russische afkomst, die zo heet. Zijn achternaam betekent zoiets als "Gevaarlijke Grap"! Ra, ra... wie bedoel ik?) Linkwitz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Bij filtering van de berichten in dit topic lijkt de volgende scheiding van partijen aan de orde: Jeroen en DIY freak blijven hier en Spido gaat naar de sinbin. Of beter, wie neemt 'm zijn toetsenbord af? Kan ie zich eindelijk serieus gaan richten op de praktijk van zijn bedenksels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Kan ie zich eindelijk serieus gaan richten op de praktijk van zijn bedenksels. Brrr... geef hem liever dat toetsenbord.. daar weet ie veel beter weg mee! Een paar platen steen inelkaar lijmen en wat spiekers in kleppen met 2 condensatoren irriteert meer als de ontlasting die zich onder de duistere knopjes van zijn toetsenbord bevinden. Volgensmij was Spido in zijn vorige leven een duistere organist. Daar kun je gelijk in hebben. In een van zijn vorige levens (voor Spiekerboer is Dood) stond hij bekend als Bob James, de 'verlepte' pianist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Kan ie zich eindelijk serieus gaan richten op de praktijk van zijn bedenksels. Brrr... geef hem liever dat toetsenbord.. daar weet ie veel beter weg mee! Een paar platen steen inelkaar lijmen en wat spiekers in kleppen met 2 condensatoren irriteert meer als de ontlasting die zich onder de duistere knopjes van zijn toetsenbord bevinden. Volgensmij was Spido in zijn vorige leven een duistere organist. Daar kun je gelijk in hebben. In een van zijn vorige levens (voor Spiekerboer is Dood) stond hij bekend als Bob James, de 'verlepte' pianist. De dode spiekerboer maakt doodse kasten, waar schoonmoeders jaloers op zijn. De dode spiekerboer laat de doodse klasten dodelijk klinken dankzij het dodelijk materiaal.. maar niets is zo dodelijk als het 'geluid' wat uit de kisten komt... het virtuele kippenvel bekrompen op je rug.. het geschetter in je oren, de glasscherfjes die door je slakkenhuis doorboren..... De kist in de kerk, De mensen welke aanshouwe de grafzerk, Het bekrompen duistere gevoel, Het nachtelijk na-forumse gewoel, 3 bankstellen achterelkaar in serie geschakeld, De speaker met 3 units parallel dat zonder filter kakelt, E Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Uit het verslag van Audioclub Velsen: (...) Vanaf de positie waar ik zat (uit het midden) was er een goed coherent stereobeeld te horen en kwam het ook goed los van de boxen met een vrij duidelijke focussering. Het hoog was fraai en dat bleef ook zo onder lastiger muzikale omstandigheden, zoals met blazers. Bij de drums klonken de bekkens heel natuurlijk, alsof de muziek live werd gespeeld. Het laag klonk gecontroleerd en goed gedefinieerd en met name bij dat stukje met drie bassisten waren de onderlinge verschillen tussen de musici heel goed hoorbaar. Over het algemeen klonk de luidspreker heel open (...) (...) de Perfect Performer is in elk geval de moeite van het beluisteren waard, een luidspreker die in mijn ogen en oren gewoon klopt. Leuk, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts