cgm Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Leuk, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Nee hoor: 't blijft leuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Beste Sherwin, Ja hoor, ik weet dat jij me niet aardig vindt. Maar daar gaat het hier niet om. Dit topic gaat over "Scheidingsfiltertechnieken". Daar denk jij anders over dan ik. Net zoals Jeroen_D en DIY-Freak er anders over denken dan ik. Jullie denken er over zoals KF dat dertig jaar geleden deed. Maar hij is intussen een stukje wijzer geworden. Nog even een citaatje uit het verslag van Audioclub Velsen: (...) Opmerkelijk is de opbouw van het scheidingsfilter! Eigenlijk geen filter want deze bestaat enkel uit twee condensatoren, Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 (...) Wat wil je hier nu mee bereiken? (...) Beste Sherwin, Wat ik hiermee wil bereiken? Is dat niet duidelijk, dan? Ik wil ermee aantonen dat mensen met een gezond vermogen tot oordelen veel waardering hebben voor de Perfect Performer luidsprekers: en m.n. voor model SoundStone 30. En ik wil ook aantonen dat mensen met het oordeelvermogen van een in de Amstel pils verzopen kakkerlak weinig waardering voor ze hebben. Dank je wel, Sherwin! Jij helpt me elke keer geweldig bij het bereiken van dat doel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 (...) en dan komt sherwin om de hoek met een emmertje shit!... (...) Beste Sherwin, Ja, those were the days, weren't they? "Yoko, Supertech en Marquant", of zoiets, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 Ik vind het maar verwarrend, die draadjes en vetes op verschillende fora door elkaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 Het scheidingsfilterexperiment is voortgezet. Voor de geintereseerden: we hebben de resultaten op deze forums geplaatst: Audiofreaks Zelfbouwaudio HifiForum Groet, Hans. Ik zal even kijken nu ik het gelezen heb....ik heb wel wat op en aanmerkingen, echter die verzuipen toch in dit topic en zijn van ondergeschikt belang. Ga zo door. Laat ik eens een positieve noot laten horen in dit verziekte topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 (...) Wat wil je hier nu mee bereiken? (...) Beste Sherwin, Wat ik hiermee wil bereiken? Is dat niet duidelijk, dan? Ik wil ermee aantonen dat mensen met een gezond vermogen tot oordelen veel waardering hebben voor de Perfect Performer luidsprekers: en m.n. voor model SoundStone 30. En ik wil ook aantonen dat mensen met het oordeelvermogen van een in de Amstel pils verzopen kakkerlak weinig waardering voor ze hebben. Dank je wel, Sherwin! Jij helpt me elke keer geweldig bij het bereiken van dat doel. Hoe weet jij dat nou? Je kent die mensen niet eens. Indien zo'n groep ik weet niet hoe lang heeft zitten luisteren zonder in de gaten te hebben dat de luidspreklers uit fase stonden t.o.v. elkaar geeft toch wel te denken. Lijkt me eerder een ongezond onvermogen tot oordelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 Indien zo'n groep ik weet niet hoe lang heeft zitten luisteren zonder in de gaten te hebben dat de luidspreklers uit fase stonden t.o.v. elkaar geeft toch wel te denken. Lijkt me eerder een gezond onvermogen tot oordelen. Die mensen in Velsen hebben niet durven reageren. Die kenden Klaas al van Hear.nl. Behalve die ene dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 (...) Wat wil je hier nu mee bereiken? (...) Beste Sherwin, Wat ik hiermee wil bereiken? Is dat niet duidelijk, dan? Ik wil ermee aantonen dat mensen met een gezond vermogen tot oordelen veel waardering hebben voor de Perfect Performer luidsprekers: en m.n. voor model SoundStone 30. En ik wil ook aantonen dat mensen met het oordeelvermogen van een in de Amstel pils verzopen kakkerlak weinig waardering voor ze hebben. Dank je wel, Sherwin! Jij helpt me elke keer geweldig bij het bereiken van dat doel. Hoe weet jij dat nou? Je kent die mensen niet eens. Indien zo'n groep ik weet niet hoe lang heeft zitten luisteren zonder in de gaten te hebben dat de luidspreklers uit fase stonden t.o.v. elkaar geeft toch wel te denken. Lijkt me eerder een ongezond onvermogen tot oordelen. Beste Joboton, Alweer zo iemand die denkt alles beter te kunnen horen dan een zaal vol doorgewinterde audio-enthousiasten! En dan nog wel iemand die zelf Quad electrostaten heeft, die altijd tegelijkertijd zowel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 Vertel eens een nieuwe mop Spido. Die van de P's en K's kunnen we nu wel dromen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 Vertel eens een nieuwe mop Spido. Die van de P's en K's kunnen we nu wel dromen. De piedige performer, en de perfecte pijper Heet jij ook Spido? Moet niet gekker worden hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 Pruttel Power Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts