Jump to content

Audiopaul beluisterd.

vince m
 Share

Recommended Posts

Kunnen we ons al aan melden? :D

BTW edwin ik heb nu een strech spijkerbroek aan :D

Binnenkort gaan we ons aanmelden Theo. Even geduld nog. :D

Alleen mag je de site van Paul niet op, met een strakke spijkerboek, want dat beinvloed de velden daar. Met een stretch spijkerbroek mag wel, of een bandplooibroek. Een bandplooibroek beinvloed de hoge tonen niet. :D

Ik hou nu op hoor, want ik ben alweer off-topic bezig. Straks word ik nog vergeleken met Jahe. :D

Edwin

• 4 weeks later...

Die site vind ik geweldig. Maar ik ben nooit zo enthousiast geweest over Totem luidsprekers. Maar dat ligt niet aan die site. Ik vind Totem iets weg hebben van Proac, maar die zijn nog een graadje beter. Maar beide hebben ze iets ondefinieerbaars amerikaans over zich, wat mij nooit bevalt. Ik weet het: Totem komt niet uit de States. Het is meer het geluid van de regio zullen we maar zeggen.

Overigens vind ik Von Schweickert en Revel geweldig en ook diverse Thiel -en NHT- modellen vond ik vrij goed. Dus niet alles uit die "buurt" keur ik af. Ik heb alleen van die rare oren. Je zou ze eens moeten zien....

Jan.

Je hebt waarschijnlijk ook Proacs en Proacs. Ik vond ze vrij goed, er bleef alleen iets hangen van: beetje harde indruk. Klein gebrek aan subtiliteit. Maar Totem is mi. echt wat aan de grove, gemaakt- spectaculaire kant. Probeert een beetje op de amerikaanse manier te imponeren. Iets kunstmatigs. Bravourachtig. Vond ik tenminste. Proac was zeker fijnzinniger.

Jan.