JeroenKV Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Wat is de kwaliteit van deze vv en welke vv's kan ik hiermee vergelijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Wat is de kwaliteit van deze vv en welke vv's kan ik hiermee vergelijken? Zoek je ook een andere voorversterker....?? Helaas ken ik de Vincent niet. De CD-speler wel, en ik moet beamen dat dit zeker geen verkeerd ding is. Hier zitten ook buisjes voor de eindtrap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Niet doen....Vincent is kwa klank mooi erg mooi zelfs...ik weet dat vincent i.c.m. sphinx bv erg mooi is [is ook algemeen bekend van vincent overigens niet omdat ik met zo'n combo draai] Er zijn een paar hele grote nadelen aan het merk vincent. Service heb je praktisch niet...als er een knop stuk gaat ben al 3 maanden verder voordat het gemaakt is. Kom ik gelijk op het tweede uit de knoppen enz schijnen niet zo degelijk tezijn [kraken heel snel enz] nu kan dit goed meevallen maar dit zijn toch wel de dingen die bekend zijn van vincent. Ik heb de monoblokken hier staan 2jr oud en daar is een knop van kaduuk [palletje binnenin kapot] nou ik heb maar twee knoppen een voor op de linkse en een op de rechtse monoblok aan/uit en nual een knop kapot Is geen ramp...maar toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 ik heb toevallig vandaag een vincent sa-31 voorversterker gekocht en ben er best wel van onder de indruk, gebruik hem samen met een 2 x 35 w buizeneindversterker op een paar Focal kit w800 mkII/Jm lab Mezzo Utopia clone speakers met een rendement van 91 db heb hiervoor een musical fidelity x-pre en x-psu gehad en de vincent sa 31 is alleen al veel degelijker gebouwd en heeft tevens treble en bass, al heb ik deze nog niet gebruikt, heb er 200 euro voor betaald, deze voorversterker is nieuw voor 329 euro te verkrijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 22 augustus 2004 Author Report Share Posted 22 augustus 2004 Wat is de kwaliteit van deze vv en welke vv's kan ik hiermee vergelijken? Zoek je ook een andere voorversterker....?? Helaas ken ik de Vincent niet. De CD-speler wel, en ik moet beamen dat dit zeker geen verkeerd ding is. Hier zitten ook buisjes voor de eindtrap. Hi Hans, ik ben wat aan het rondkijken. Ik verwacht wat verbetering in de paatsing en de totale sound stage. (De Array is nogsteeds top!! Alleen 2075 euro voor de actieve pre... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 22 augustus 2004 Author Report Share Posted 22 augustus 2004 ik heb toevallig vandaag een vincent sa-31 voorversterker gekocht en ben er best wel van onder de indruk, gebruik hem samen met een 2 x 35 w buizeneindversterker op een paar Focal kit w800 mkII/Jm lab Mezzo Utopia clone speakers met een rendement van 91 dbheb hiervoor een musical fidelity x-pre en x-psu gehad en de vincent sa 31 is alleen al veel degelijker gebouwd en heeft tevens treble en bass, al heb ik deze nog niet gebruikt, heb er 200 euro voor betaald, deze voorversterker is nieuw voor 329 euro te verkrijgen 329 euro is niet veel!! Ik ben benieuwd hoe hij klinkt. Jij hebt die van jouw 2e hands? Mijn buurman heeft de SA31 gemodificeerd voor de Pied Pipers (verkopen ze voor 450 euro, alleen het uitgangsisgnaal is aangepast..... ) Zijn de treble en bass uit te schakelen? Ik wil ze niet in het signaalpad. Zit er verder een afstandbediening bij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 22 augustus 2004 Report Share Posted 22 augustus 2004 ik heb toevallig ook een sa-31 die bij TSN vandaan komt en een gemodificeerde pre out heeft, dit houdt in dat deze 20 db gedempt is ben even bij TSN langsgereden gisteren en de heer van Veen zei dat er geen stikker op zat en er dus geen modificatie was gedaan aan deze sa-31 de sa-31 was wel bij TSN gekocht en wel door iemand die een paar actieve Pied Pipers heeft ( gebruikt nu zijn eigen versterker die te splitsen is in pre en power deel) kwam achter de 20 db dempeing daar ik 2 eindversterkewrs had aangesloten en het hoog dat op de gedempte pre out zat veel te zacht kloinkt ten opzichte van het laag, nu gewoon 1 eindtrap voor laag en hoog op de gedempte preout en dat gaat prima ralf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts