Jump to content

Neotech- High end speaker kabel ?

jeffrowlanda
 Share

Recommended Posts

Kan via via speaker kabel kopen van Neotech , gaat om een high end kabel welke nieuw zo'n 3000,- euro zou moeten kosten voor 2 x 2,5 meter.

Zou gaan om kabel die mee kan in de 4.000 euro klasse , al kan je daar ook over discussieren (zijn audiofielen die zweren bij ordinair stroomdraad)

Ik kan Online geen enkele review vinden , ik weet zelf luisteren is een must en dat ga ik ook wel doen maar misschien is er iemand op het forum die het merk kent ?

Het gaat om puur zilveren kabels en men zegt als zijnde Neotech ook kabels te maken voor andere 'gote' High end Hifi bedrijven .....

Als iemand het heeft , kent -hoor ik het graag!

Kan via via speaker kabel kopen van Neotech , gaat om een high end kabel welke nieuw zo'n 3000,- euro zou moeten kosten voor 2 x 2,5 meter.

Zou gaan om kabel die mee kan in de 4.000 euro klasse , al kan je daar ook over discussieren (zijn audiofielen die zweren bij ordinair stroomdraad)

Ik kan Online geen enkele review vinden , ik weet zelf luisteren is een must en dat ga ik ook wel doen maar misschien is er iemand op het forum die het merk kent ?

Het gaat om puur zilveren kabels en men zegt als zijnde Neotech ook kabels te maken voor andere 'gote' High end Hifi bedrijven .....

Als iemand het heeft , kent -hoor ik het graag!

Als hifi.nl de kabel nog niet besproken heeft, zal het wel niet veel zijn... :D

Er zijn winkels die het verkopen in Duitsland , het is geen Fake en ik heb wel prijzen gezien. Maar geen reviews .....of opmerkingen van gebruikers etc..

De prijzen kloppen wel hoor en het merk bestaat ook echt ;)

Kun je eerst niet eens een setje proberen? :D

Ik zou het in ieder geval niet kopen zonder het te proberen. Ik heb zelf een aardige installatie maar ik geloof zelf niet dat dure kables beter zijn dan goedkopere. Wel klinken kabels anders. Kortom veel uitproberen.

Carl

PS wat voor een installatie heb je. Ken niemand met Jef Rowlands

PS wat voor een installatie heb je. Ken niemand met Jef Rowlands

Ik heb Jeff Rowlands Cocentra II integrated met phono module. Luidsprekers zijn Thiel CS3.6.

Bij Speaker & Co kan je geloof ik een kabel koffer voor een week meekrijgen - ga dat maar eens proberen. Maar ja dan ben je wel gebonden aan van den Hul en eigen merk geloof ik.

Ik heb gelezen dat Tara Labs air serie mooi is op een JR, HMS grand finale eveneens - maar dat is echt peperduur.

Ok je mag misschien JUIST niet bezuinigen op kabel - maar 4.000 euro voor een setje gaat ver....

Tips zijn welkom - dan weet ik in ieder geval wat ik moet luisteren ....

IK heb de dealer gebeld in Duitsland over die Neotechs en die meldde me dat het te analystisch geluid kan worden op mijn set (puur zilver).