Jump to content

Een kleurtje!!

D_onny
 Share

Recommended Posts

Ik ben op dit moment mijn boxen aan het opschuuren om er vervolgens een hele mooie verf laag er over heen te spuiten met auto lak, weet iemand of er kans is dat het verf scheurtjes gaat vertonen!!! zijn er mensen die dit ook wel eens hebben gedaan!!!!

:)

Dat ligt er helemaal aan wat voor een afwerking de kast nu heeft, schilderen van kunststoffineer of een lak op basis van een kunsthars is meestal erg lastig. En als er naden in de kast zitten zullen die waarschijnlijk ook blijven werken en scheurtjes kunnen veroorzaken.

mijn eerste zelfbouwset van Focal heb ik door een autospuitbedrijf laten lakken en in de hoogglans laten zetten.. cool.gif

Nooit problemen gehad met de lak en ook nog gratis gedaan voor mij, als dat geen giller is .. ;)

Ooit een keertje vrij grote speakers ( ongeveer 1 meter hoog ) laten spuiten bij m'n toenmalige werkgever, resultaat: zeer aparte speaker in de kleur die nog eens goed bij de rest van de woonkamer staat. Alleen zorg dat er apsoluut geen oneffenheden meer in het hout zitten, zelfs de kleinste zie je vooral als je het in een glanslak laat spuiten.