Jump to content

Musical fidelity x-10D

Ranger
 Share

Recommended Posts

MF .X-10 d Buizen uitgangstrap voor cd speler . Eentje te koop aangeboden bij 2 de hands op Hear .nl . Er worden er dacht ik 3 stuks aangeboden op Hifi.nl zelfs eentje voor 75 euro, dus te koop zijn ze zeker . Ben er zelf niet mee bekend maar informeer desnoods bij de aanbieders . En er zullen wel meerdere mensen zijn die deze zelf hebben gehad of al eens hebben gehoord bij evt hifi vrienden . Ik zelf dus niet maar wat ik zoal gelezen heb schijnt het een goed aparaat te zijn.

Kijk evt ook eens bij www.audiofriends .nl / aangeboden . voor foto en gegevens wordt te koop aangeboden door ene Fred Buist . voor 125 euro . Heb zelf niet gekeken maar dit staat in zijn adv bij Hifi.nl .

Zie ook homepage van Hear .wordt zijn opvolger beschreven .

MVG Luxman

Ik ben niet helemaal onpartijdig omdat ik het apparaat te koop heb staan maar nadat ik hem had aangesloten viel het mij op dat tussen mijn Unico (hybride) versterker en scherp klinkende NAD C541i cd-speler het geluid wat warmer en voller werd. Er treedt zeer zeker geen verlies van signaal op.

Echter, ik heb besloten om mijn NAD te verkopen en met de X10-D tussen mijn Pioneer alles-speler en Unico hoorde ik geen verschil. Blijkbaar is de Pioneer een betere cd-speler dan de NAD.

Als je interesse in de X10-D hebt dan hoor ik het graag via e-mail.