robx Posted 24 augustus 2004 Report Share Posted 24 augustus 2004 hallo allemaal ook hier nog maar eens de vraag: kan iemand me aan de schema's van Bryston 1b voorversterker helpen? Ik wil m wat verbouwen en een beetje schema is dan toch wel handig groet Rob Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo technics Posted 24 augustus 2004 Report Share Posted 24 augustus 2004 hallo allemaal ook hier nog maar eens de vraag: kan iemand me aan de schema's van Bryston 1b voorversterker helpen? Ik wil m wat verbouwen en een beetje schema is dan toch wel handig groet Rob Hallo robx, PM Hififreak eens, tenslotte is dat de Bryston freak Groetjes Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 24 augustus 2004 Author Report Share Posted 24 augustus 2004 die verwees me al naar de fabrikant, maar die schieten ook niet echt in actiestand ... de NL importeur heeft er ook geen zin in. gewoon geen reacties meer na een eerste mailtje dat ze gaan kijken. dank groetrob Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo technics Posted 24 augustus 2004 Report Share Posted 24 augustus 2004 die verwees me al naar de fabrikant, maar die schieten ook niet echt in actiestand ... de NL importeur heeft er ook geen zin in. gewoon geen reacties meer na een eerste mailtje dat ze gaan kijken. dank groetrob Dat schiet idd niet op Maar ik kan me er wel iets van voorstellen, als zij 20 jaar garantie geven op hun versterkers, hebben ze liever niet dat andere eraan gaan sleutelen Groetjes Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 25 augustus 2004 Report Share Posted 25 augustus 2004 .... als zij 20 jaar garantie geven op hun versterkers, hebben ze liever niet dat andere eraan gaan sleutelen De schema's van de andere versterkers staan gewoon op de Bryston website, zo moeilijk doet Bryston dus niet. Je zou ook een mailtje naar Canada kunnen sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 25 augustus 2004 Author Report Share Posted 25 augustus 2004 ja, dat had ik dus gedaan. 2x tot nu toe. no reply .... nog maar een keertje dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts