Jump to content

Audio Physic Tempo 2004

conqubite
 Share

Recommended Posts

Vind de hele Audio Physic lijn erg mooi klinken, duidelijke familieband...

Maar ik ben partijdig, geef ik onmiddelijk toe... :) Speel nu alweer een jaar of 6 met dit merk, tot aan de verbouwing (vergroting) van de kamer met de SparkII, inmiddels met de Virgo II...

Fantastisch beeld zetten ze neer... B)

Ha Ruud en Henk,

Ik heb van een ervaren luidspreker fabrikant verschillende kritieken naar mijn oor gekregen. De gebruikte units, het kassie en filter ontwerp was niks mis mee, maar de prijs die er voor werd gevraagd was volgens hem bizar.. <_<

groet, PD B)

Ha Ruud en Henk,

Ik heb van een ervaren luidspreker fabrikant verschillende kritieken naar mijn oor gekregen. De gebruikte units, het kassie en filter ontwerp was niks mis mee, maar de prijs die er voor werd gevraagd was volgens hem bizar.. <_<

groet, PD B)

Of zou zo'n grote fabrikant al A.P. ze met de hand in elkaar zetten? :D

Ha Ruud en Henk,

groet, PD  B)

Nou PD, dat ze veel te duur zijn, zeker ook t.o.v de meeste concurenten, hoeft een luidspreker fabrikant me niet te vertellen. Dat zie ik zelf ook zo wel :lol:;)

Als de rest goed was, wat was die overige kritiek dan?? :huh::confused:

Conqubite

..... De gebruikte units, het kassie en filter ontwerp was niks mis mee, maar de prijs die er voor werd gevraagd was volgens hem bizar.. <_<

Als dat het enige kritiekpunt is. Er zijn wel fabrikanten meer met dat probleem.

What's new.... maar dat is weer een andere discussie. Zelf een aantal jaar met de Spark gespeeld, zeer teverden. De rest van de lijn ken ik niet. De Spark werd echter wel compleet weggespeeld door de scan speak event wat de opmerking: te duur voor het gevraagde weer bevestigd.

Groeten Hans

De Spark werd echter wel compleet weggespeeld door de scan speak event wat de opmerking: te duur voor het gevraagde weer bevestigd.

Zoals altijd is de ene match de andere niet... :)

Dat de speakers van AP niet goedkoop zijn is correct, maar ook de Spark's laten genadeloos horen wat er voor hangt... ;)

Gelukkig heb ik niet het volle pond betaald... :rolleyes: en Heintje heb ik nog nooit gehoord op m'n set... :D

De Spark werd echter wel compleet weggespeeld door de scan speak event wat de opmerking: te duur voor het gevraagde weer bevestigd.

Zoals altijd is de ene match de andere niet... :)

Dat de speakers van AP niet goedkoop zijn is correct, maar ook de Spark's laten genadeloos horen wat er voor hangt... ;)

Gelukkig heb ik niet het volle pond betaald... :rolleyes: en Heintje heb ik nog nooit gehoord op m'n set... :D

En als de match goed is,.... dan is het een kwestie van smaak. Dus is alles relatief en bestaat goed, beter, best niet.

Groeten Hans

Dus is alles relatief en bestaat goed, beter, best niet.

Tot op zekere hoogte is dat niet onjuist.

Ja, een fiat pinda heeft 4 wielen en een stuur. Net als een BMW. De gedragingen op de weg zijn anders, maar ja, dat is relatief dus waarom zou je zoveel meer betalen voor een BMW :ph34r:

Als de rest goed was, wat was die overige kritiek dan?? :huh:  :confused:

Hebben ze blijkbaar niet...is ook niet waar te maken, gewoon mooie speakers... :D

Pure kinnesinne... <_<

Mijn kritiek op een bepaald model van AudioPhysic was, dat het middengebied...ehh...niet optimaal aanwezig was.

M.a.w. de midrange,ik schat zo'n 13 cm unit, zit bij dat model aan de voorzijde en dat sloot niet goed aan met de, aan de zijkant geplaatste, woofers :(

Zelfs de opvolger, die bestuct was met twee midrange's :o , had hetzelfde, in iets mindere mate, euvel.