weidok Posted 25 augustus 2004 Report Share Posted 25 augustus 2004 Noordelijke Audiofielen gezocht Hallo allemaal Deze Lijst bestaat uit mogelijke leden (oud forumers van HIFI.NL) voor een club van audioliefhebbers in het noorden Hans Wilthof-???(starter topic op hifi.nl) Rednalsaw Doeke Dobma richard nando Puur Dennis21 Alco Conqubite Leeuwarden Tdo Weidok Cult Tito PD Hoogterp ? Muziekfreak --Den bosch ook welkom? Vraag dus: hoe nu verder?? Wie wil de kar gaan trekken Er liep ook nog een topic over een meeting in Sneek (Nando??) groeten weidok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1976 Posted 25 augustus 2004 Report Share Posted 25 augustus 2004 Den Bosch.... telt dan Eindhoven ook mee, want dat lijkt me wel leuk en erg leerzaam. gr Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
doeke dobma Posted 31 augustus 2004 Report Share Posted 31 augustus 2004 Den Bosch.... telt dan Eindhoven ook mee, want dat lijkt me wel leuk en erg leerzaam. gr Dennis Als jij bereidt bent om lange reizen te maken voor meetings ed, dan is dat voor mij geen probleem! doeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hero Elzinga Posted 8 september 2004 Report Share Posted 8 september 2004 Komen ze nu mee. Ik verhuis eind van de maand naar Amersfoort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 8 september 2004 Report Share Posted 8 september 2004 Komen ze nu mee.Ik verhuis eind van de maand naar Amersfoort. nouja, 't scheelt dat je nog niet verhuisd bent! je zal maar net klaar zijn met de verhuizing en er dan pas achter komen dat er toch wel potentie is voor een hifi club in friesland! nog genoeg tijd om het te cancelen dus.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 9 september 2004 Report Share Posted 9 september 2004 Wil je ook audiofielen bereiken die ni Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 10 september 2004 Report Share Posted 10 september 2004 Hoi, Ik vind het leuk om mee te helpen aan iets van een organisatie. Valt de noord oorst polder ook nog binnen het gestelde gebied? Ik ben namelijk inmiddels verhuisd een woon niet meer in Leeuwarden. Ik heb nu wel een grote woonkamer en over niet al te lange tijd kan ik mijn luisterkamer gaan inrichten omdat die nu nog dienst doet als werkkamer. Wat mij betreft mogen er wel eens wat mensen langskomen, planning is dan wel een uitdaging met mijn drukke baan. Die bijeenkomst die gepland stond in (naam ben ik kwijt van de plaats, Biddinghuizen of Beetsterzwaag?) is niet doorgaan omdat beide organisatoren (Richard en ik) op dat moement te weinig tijd hadden. We kunnen dat nog wel een keer proberen in dat zaaltje, maar dan moeten de deelnemers een kleine vergoeding bijleggen (paar euro). nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 september 2004 Report Share Posted 10 september 2004 Hallo, Zoals Haudio al eens heeft aangegeven is er in Sneek wel een plaatsje vrij voor een avond'tje. Wanneer en hoe en wat zou Haudio dan even moeten melden. Het lijkt mij verstandig om dan de geintresseerden op een lijstje te schrijven. En ook zal er een geschikte datum gepland moeten worden.. groet, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 10 september 2004 Report Share Posted 10 september 2004 Die bijeenkomst die gepland stond in (naam ben ik kwijt van de plaats, Biddinghuizen of Beetsterzwaag?) is niet doorgaan omdat beide organisatoren (Richard en ik) op dat moement te weinig tijd hadden. Beetsterzwaag, deze locatie is ook vast wel bekend bij Haudio omdat de zaal in het verleden wel eens werd gebruikt door audioclub Pure Illusie. Maar op zich denk ik dat het verstandig is een geschikte datum of een paar data te prikken en een lijst maken van belangstellenden. De eerste bijeenkomst hoeft ook niet superdruk bezocht te worden, al is wel een bepaalde kritische massa noodzakelijk om het initiatief te doen slagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 september 2004 Report Share Posted 10 september 2004 Hallo, Vandaag trouwens een kleine meeting gehad bij AudioSelectief. Audiopaul en Sodujuh waren afgereisd vanuit het onderste deel van Nederland naar het hoge noorden liggende Sneek. Was een leuke middag en de Limburgse vlaai was heerlijk!! groet, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 12 september 2004 Report Share Posted 12 september 2004 Hallo, Vandaag trouwens een kleine meeting gehad bij AudioSelectief. Audiopaul en Sodujuh waren afgereisd vanuit het onderste deel van Nederland naar het hoge noorden liggende Sneek. Was een leuke middag en de Limburgse vlaai was heerlijk!! groet, PD Hogeterp was ik zeker te vroeg want ik heb niemand gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 12 september 2004 Report Share Posted 12 september 2004 Hallo, Vandaag trouwens een kleine meeting gehad bij AudioSelectief. Audiopaul en Sodujuh waren afgereisd vanuit het onderste deel van Nederland naar het hoge noorden liggende Sneek. Was een leuke middag en de Limburgse vlaai was heerlijk!! groet, PD Hogeterp was ik zeker te vroeg want ik heb niemand gezien inderdaad, jij ging om 12 uur weg, de rest van het bezoek kwam om 1 uur... net misgelopen zeg maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts