Jump to content

nieuwe bookshelf's

Arnie
 Share

Recommended Posts

34010.jpg

Iemand hier misschien mee bekend???

het is een stel JWS C31 ( Sonab )

dit zijn de verdere gegevens:

4 tot 8 ohm.

sensitivity van 92db

80watt nominaal .

frequentie bereik 30hz - 20 khz.

maten zijn

lengte hoogte diepte

250 x 450 x 285

2 way bassreflex with passive membram.

Geplaatst door PD:

Nou Arnie! Hoe staat 't er voor. Heb je alwat nieuws (of ouds)?? Al een selectie? Houd ons op de hoogte!

sorry PD had het afgelopen week een beetje druk (druk, druk, druk :o ) dus ik heb weinig tijd aan speaker studie besteed..... overigens ben ik nog altijd benieuwd naar de JPW's en de KEF's en de B&w's en de Xanadu's en de Sonab's en de......... *zucht* krijg het nog drukker de aankomende tijd :rolleyes:;) maar u word op de hoogte gehouden hoor!!!!

zag net op marktplaats deze staan.....

37449.jpg

een setje JBL TLX 200.

direct maar een mailtje gestuurd ter nadere kennismaking, volgens mij worden ze door een winkel aangeboden (nieuw en overjarig dus)

dus dat wachten we even af.

JBL staat volgens mij een beetje bekend om z'n krachtige bas weergave.

speelt er hier iemand met JBL's ??(Henrie confused.gif:D ik weet het jij hebt zuiltjes, maar toch)

ik weet niet, heb ook wel eens in een tweedehands winkel staan luisteren naar iets dergelijks, we kinden swichen van luidsprekr naar luidspreker, een stuk of 10. Die jbl klonken leuk. Maar ik heb liever cresta 2's... ;)

game

Ik ben eruit!!!

het zijn de JBL's geworden die hierboven staan :)

Ik ben vanmiddag even bij de winkel geweest en ze beluisterd op een Denon 5.1 versterker (type niet onthouden) en een sony dvp-700 cd/dvd speler, en ze klonken goed naar mijn weten, ruimtelijk en helder met toch nog een redelijk basfundament (verassend JBL :rolleyes: )

en de prijs die ze ervoor vroegen stond me ook wel aan (demo model geweest in de luisterruimte).

Ben in m'n nopjes met m'n nieuwe aanwinsten cool.gif