Matt Posted 27 augustus 2004 Report Share Posted 27 augustus 2004 Hallo allemaal, als je een keer in Antwerpen bent en op zoek naar vinyl. Check de Record Collector! Ik kom er al een paar jaar met enige regelmaat, het is echt ongelooflijk! Gesorteerd op genre en artiest wandrekken vol met vinyl. Oud en nieuwe reissues! Geen idee of deze zaak enigszins bekend is maar hij zou het moeten zijn. Matthias. PS Oh ja, ik heb er gisteren ook nog een Thorens TD145mkII gekocht. Aluminium uitvoering in perfecte staat: 35 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 27 augustus 2004 Report Share Posted 27 augustus 2004 Hallo allemaal, als je een keer in Antwerpen bent en op zoek naar vinyl. Check de Record Collector! Ik kom er al een paar jaar met enige regelmaat, het is echt ongelooflijk! Gesorteerd op genre en artiest wandrekken vol met vinyl. Oud en nieuwe reissues! Geen idee of deze zaak enigszins bekend is maar hij zou het moeten zijn. Matthias. PS Oh ja, ik heb er gisteren ook nog een Thorens TD145mkII gekocht. Aluminium uitvoering in perfecte staat: 35 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 27 augustus 2004 Report Share Posted 27 augustus 2004 als je een keer in Antwerpen bent en op zoek naar vinyl.Check de Record Collector! Ik kom er al een paar jaar met enige regelmaat, het is echt ongelooflijk! Gesorteerd op genre en artiest wandrekken vol met vinyl. Oud en nieuwe reissues! Matthias. Deze zaak is "wereld beroemd " onder verzamelaars. Laat me niet lachen.... Bakken gevuld met Alle 13 goed, en ja hoor ......James Last...Echt waar!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 27 augustus 2004 Report Share Posted 27 augustus 2004 Laat me niet lachen.... Bakken gevuld met Alle 13 goed, en ja hoor ......James Last...Echt waar!! Als ze Last hebben, moet ik er ook snel heen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted 28 augustus 2004 Author Report Share Posted 28 augustus 2004 als je een keer in Antwerpen bent en op zoek naar vinyl. Check de Record Collector! Ik kom er al een paar jaar met enige regelmaat, het is echt ongelooflijk! Gesorteerd op genre en artiest wandrekken vol met vinyl. Oud en nieuwe reissues! Matthias. Deze zaak is "wereld beroemd " onder verzamelaars. Laat me niet lachen.... Bakken gevuld met Alle 13 goed, en ja hoor ......James Last...Echt waar!! Weet je zeker dat je bij de Record Collector bent geweest??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 29 augustus 2004 Report Share Posted 29 augustus 2004 Weet je zeker dat je bij de Record Collector bent geweest??? Dit topic zegt mij al genoeg. En als de bakken nog op de grond staan al helemaal, je weet wel waarom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts