balsan Posted 28 augustus 2004 Report Share Posted 28 augustus 2004 Ik heb mijn oog op de Vincent SV-236 laten vallen (c.a. 1.300 Euro), maar ik zit met een paar vragen: Op www.vincent-tac.de staat niets over het feit dat deze versterker ook deels in klasse A speelt, trewijl ik dat elders op het net wel lees. Sterker nog op de sv-236 staat Class A. Hoe zit het nou? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze versterker? Waar wordt deze versterker gefabriceerd? Ik draai nu met een Luxman LV104U (met mankementen). DEze versterkers was ook een hybride met een warme klank. Ik denk dus dat de Vincent sv-236 een goede vervanger zou kunnen zijn. Iemand nog andere suggesties voordat ik mijn luitersessie inplan? Dank voor reactie, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 augustus 2004 Report Share Posted 28 augustus 2004 Als ik hem bekijk twijfel ik of ie echt de volle 100 watt in klasse A werkt (tenzij die koeling geforceerd is). Ik denk we voor een flink deel ( 10 a 25 watt of zo) en daana klasse AB. Op zich niets mis mee overigens (best of both worlds). Waar het om gaat is natuurlijk hoe die klinkt icm jouw speakers, Overigens wel een heel mooi gebouwde amp voor dat geld Edit. hier beweert iemand dat ie tot 30 watt in klasse A staat, wat heel netjes is. Op normale speakers kom je dan vrijwel nooit in de AB stand. http://www.tnt-audio.com/feedback/november03.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts