Sebastiaan de vries Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Ik kom thuis helemaal tot rust als ik op volle oorlogssterkte de meeste virtuoze fusion opzet. Virtuoze fusiontips kun je "kwijt" in je eigen topic Bas Fusion topic Beste Henk, Ik praat nooit zoveel over muziek, omdat ik vind dat je naar muziek moet luisteren Ik heb een keer geprobeerd mijn fusion ervaringen te delen, en toen kwam er een of andere flapdrol met een gigantische collectie roepen dat ie het allemaal beter wist bla bla bla. Dat doe ik dus geen tweede keer Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Door die ene flapdrol missen de andere fusiongekken dus leuke muziek Zonde hoor Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 2 augustus 2005 Report Share Posted 2 augustus 2005 Ik kom thuis helemaal tot rust als ik op volle oorlogssterkte de meeste virtuoze fusion opzet. Virtuoze fusiontips kun je "kwijt" in je eigen topic Bas Fusion topic Beste Henk, Ik praat nooit zoveel over muziek, omdat ik vind dat je naar muziek moet luisteren Ik heb een keer geprobeerd mijn fusion ervaringen te delen, en toen kwam er een of andere flapdrol met een gigantische collectie roepen dat ie het allemaal beter wist bla bla bla. Dat doe ik dus geen tweede keer Da's echt om te Bas. Het leven is een en al hobbels nemen, maar dat weerhoud mij iig niet om een volgende te nemen Na de eerste Infinity ben jij toch ook niet afgehaakt Beste Henk, Het is moeilijk uit te leggen. Muziek is 24 uur per dag mijn passie, en niet zo lang geleden heb ik ook dagen en nachten me te pletter gestudeerd. Spelen spelen spelen. diep ingaan op de materie, en heel goed worden. Alles verklaren wat je hoort. Als je zo ver bent gegaan als muzikant, is jou beleving heel moeilijk uit te leggen aan mensen die niet op die manier met muziek bezig zijn. Ik neem graag hobbels, ik doe eigenlijk niet anders, maar ik vind posten over muziek op het forum eigenlijk niet heel erg belangrijk Ik split mezelf altijd een beetje. Op mijn werk en op de audio forum's gaat het over techniek en audio. Met mijn muzikanten maten, en de studio mensen gaat het over muziek. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 De ICC luistersessies vinden een vervolg op 28 december, dit keer op onderstaande set. Hieronder zullen vast de verslagen volgen van deze dag. We hebben nog wel een of twee plekjes vrij, dus wees er snel bij zou ik zeggen :-). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts