Guest Martijn Posted 10 januari 2001 Report Share Posted 10 januari 2001 hallo, Ik wil graag overgegaan tot de koop van een Cyrus straight line 50 versterker en nou is mijn vraag aan luisterend Nederland: weet iemand meer over deze versterker en staan er testen van op het internet?? bijzonder veel dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 10 januari 2001 Report Share Posted 10 januari 2001 Hallo Martijn. Yep, er staan in ieder geval een paar (lovende) testen op internet van de Cyrus SL. Op www.audioreview.com staan er een paar. Ik heb deze versterker zelf gehad tot eind vorig jaar. Voor 't geld een goede,zeer degelijke en fraai ogende versterker. Eigenlijk is 't zo goed als 'n Cyrus 3,alleen dan met iets minder vermogen,geen AB en geen Phono ingang. Ik heb 'm altijd met veel plezier gebruikt. (totdat ik Naim ontdekte..) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest martijn Posted 15 januari 2001 Report Share Posted 15 januari 2001 dank je ik ga er direct effuh kijken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 17 januari 2001 Report Share Posted 17 januari 2001 Beste Martijn, Cyrus maakt hele muzikale versterkers, geen krachtpatsers maar wel meer dan voldoende vermogen voor een normale huiskamer. En als je luid wilt spelen dan kan dat ook. Als je erg luid wilt spelen kun je het beste een prof.disco installatie aanschaffen. Maar niet meer naar kwaliteit luisteren maar naar kwantiteit. Met vriendelijke groet, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts