cgm Posted 1 september 2004 Report Share Posted 1 september 2004 Heb eerder het vermoeden dat het een magazine zal worden gelijk OOG en OOR nu bekend onder de naam HET . zei ik toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 1 september 2004 Report Share Posted 1 september 2004 Het is dus precies datgene wat ik al had verwacht/vreesde Weer zo'n flutblad waarbij alles wat maar geluid maakt onder 1 noemer valt. Helaas geen puur HiFi-blad meer. Ik begin waarschijnlijk al 'oud' te worden, want ik mis de goede oude tijd steeds meer. Toen had je nog HiFi(-bladen) pur sang. Nix geen gadgets, snufjes, dobly-surround, mp3, en "HiFi" voor in de trein, op de fiets, in de badkamer, in de wc(?), of weet ik veel waar. Nouja,...het zij zo. Gelukkig is er nog internet en zijn er nog enkele buitenlands tijdschriften die wel de moeite van 't lezen waard zijn. (ben ik blij dat talen m'n sterkste vakken waren op school ) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxman Posted 1 september 2004 Report Share Posted 1 september 2004 Klopt CGM maar ik dacht laat me ff de naam noemen voor hun die Het evt niet kennen . MVG Luxman . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 september 2004 Author Report Share Posted 1 september 2004 Het was me eigenlijk niet duidelijk of mij dit vertrouwelijk werd verteld of niet. Vandaar dat ik wat voorzichtig was. Mijn zegsman was overigens enthousiast. Hij vertelde me dat het de bedoeling was in dit tijdschrift wat meer diepgang te gaan leveren dan bij HVT en Homestudio. Overigens had ook ik liever een puur audioblad gezien. We zullen zien, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIY_Freak Posted 22 september 2004 Report Share Posted 22 september 2004 Hij vertelde me dat het de bedoeling was in dit tijdschrift wat meer diepgang te gaan leveren dan bij HVT en Homestudio. Het is een uitdaging, maar het moet haalbaar zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 22 september 2004 Report Share Posted 22 september 2004 Ik denk dat Nederland wel te klein zal blijven voor ene puur audioblad tenzij het hobbymatig wordt gedaan. Het hele HT gebeuren mag van mij gestolen worden. Ik heb overigens in maanden niet meer een audioblad gezien, mis het ook niet zo eigenlijk. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weerstand Posted 22 september 2004 Report Share Posted 22 september 2004 Hij vertelde me dat het de bedoeling was in dit tijdschrift wat meer diepgang te gaan leveren dan bij HVT en Homestudio. Het is een uitdaging, maar het moet haalbaar zijn... Zoiets als "audio en techniek" zou wel welkom zijn ..maar wel zoals in de beginperiode, toen er nog ongezouten kritiek werd geleverd, later werd het ook een reclameblaadje van de sponsors Ik had nou niet de indruk dat Audio & techniek het moest hebben van de sponsoring. Een maandblad dat soms wel IEDER kwartaal verscheen! En ja, ze hadden zo hun principes (om het begrip vooroordeel maar achterwege te laten). Maar dat hebben er onder ons wel meer. En die verhalen van van Willenswaard mis ik wel. Altijd maar druk in de weer met peperdure monotriodes en Black Gates en tantaliumweerstanden en thuis naar een Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIY_Freak Posted 22 september 2004 Report Share Posted 22 september 2004 Hij vertelde me dat het de bedoeling was in dit tijdschrift wat meer diepgang te gaan leveren dan bij HVT en Homestudio. Het is een uitdaging, maar het moet haalbaar zijn... Zoiets als "audio en techniek" zou wel welkom zijn ..maar wel zoals in de beginperiode, toen er nog ongezouten kritiek werd geleverd, later werd het ook een reclameblaadje van de sponsors Maar niet in voldoende mate, want ze hebben het niet overleefd... helaas. Het lijkt welhaast onmogelijk om een kwalitatief goed blad voor de audiofanaat in de lucht te houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts