siep Posted 29 augustus 2004 Report Share Posted 29 augustus 2004 (edited) Iemand bied z'n verzameling klassiek aan misschien iets voor de liefhebber? HIER Jaja ik weet het m'n toestenbordje werkt niet 100% meer de K en de L zijn verwisseld Edited 29 augustus 2004 by siep Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 augustus 2004 Report Share Posted 29 augustus 2004 Ach ja, ik heb nog wel ergens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Toevallig heb ik vandaag geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Ik zou het wel willen kopen, maar ik heb geen zin om 16.000 platen te gaan controleren of ze nog wel zo gaaf zijn als de man beweert. De meeste platen zal hij jaren geleden of helemaal nooit uit de hoes gehaald hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Bij zo'n hoeveelheid vind ik de prijs per stuk erg hoog.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
munkie Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Ik heb al 2 kasten vol klassiek/opera, de gang staat vol nog te reinigen klassiek.... Allemaal rommelmarkt/kringloop/uitdragerij of soms direct van de particulier. 50 cent tot 1 euro per stuk. Zelfs Decca SXL vind je af en toe nog wel, maar er zijn zoveel goede klassiek labels die niet verzamelbaar en dus goedkoop zijn: Philips, Harmonia Mundi, Archiv, Erato, Eterna, Melodia, Supraphon, Teldec Das Alte Werk... Ik geef toe, 20e eeuw ligt moeilijker, ik heb wat Bartok en Strawinsky maar dan houdt het op, voor 2de Weense school (Sch Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Ik denk dat ik deze verzameling ken !!! Die is van een Nederlandse LP freek in mijn kennissenkring, die zijn hele leven 1 LP per dag kocht en beluisterde. Hij is ongeveer 2 jaar geleden gestorven en zijn familie heeft de verzameling in Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Volgens mij ben ik (heel toevallig) eens bij die man thuis geweest. Wat ik zie is slechts de helft van wat er in totaal staat. De ruimte is n.l. ca 11x5 m, een lange en een korte wand staan van de vloer tot aan het plafond vol LP's. De andere lange muur zijn CD's, de korte is raam. De man is eigenaar van een HIFIwinkel in Bielefelt. Toen we daar waren (om 'n netfilter voor 'n kennis op te halen) draaide hij met grote von Schweigert's. Typies geval van verzamelwoede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 IK heb hier nog 2000 lp's staan, meest jazz, jazz rock, blues, ook wat pop en klassiek. Allemaal 1e eigenaar, sommige nooit gedraaid. Wie biedt er 10000 euro, kom maar kom maar kom maar Hoor ik daar 15000?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts