Bas vg Posted 17 september 2004 Author Report Share Posted 17 september 2004 nou alleen over een jaartje ofzo nieuwe speakers en dan ben wel weer een tijdje tevreden, wat zouden goede speakers zijn? op mijn NAD en in een kamer van ongeveer 3.30 bij 3.50? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 nou alleen over een jaartje ofzo nieuwe speakers en dan ben wel weer een tijdje tevreden, wat zouden goede speakers zijn? op mijn NAD en in een kamer van ongeveer 3.30 bij 3.50? Dat bepaal je uiteraard zelf. Speakers hebben allemaal een eigen klankkleur en deze zouden deels uit moeten worden gezocht op smaak. Een stel speakers die ik prima vindt matchen met deze versterker is bijvoorbeeld de Monitor Audio Bronze 2! Succes.. groet, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bas vg Posted 17 september 2004 Author Report Share Posted 17 september 2004 ow, Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts