Duck-Twacy Posted 1 september 2004 Report Share Posted 1 september 2004 http://www.audioforum.be/ Zoals gezegd. Zie ik het nu goed, is het forum ook leeg gegooid?? edit oo, maar het oude forum is er ook nog (ook afgesloten??) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 1 september 2004 Report Share Posted 1 september 2004 http://forum.audioforum.be/index.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 september 2004 Report Share Posted 1 september 2004 http://forum.audioforum.be/index.php Ja, maar je kan daar niks meer toevoegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gydotron Posted 2 september 2004 Report Share Posted 2 september 2004 Ik vind de nieuwe "loock" best wel mooi maar er zit een addertje onder het gras. Ook het audioforum is volledig afhankelijk van sponsering. Kritische opmerkingen werden in het verleden verwijderd op het forum. Er zijn heel wat mensen die afgehaakt hebben. Maar nu moet je inloggen en een goedkeuring krijgen. Men kan nu mensen weigeren, ik noem dat censureren! Belgie heeft niet zo'n audiocultuur als in de ons omringende landen. Maar erger vind ik de prijzenpolitiek. OK, wij hebben een ander BTW stelsel en bij ons is dat op audio 21% BTW, maar vaak zijn de prijzen heel wat hoger bij ons dan in het buitenland. Op het forum mochten geen verwijzingen staan naar buitenlandse winkels waar het goedkoper is. Ik heb het over grote verschillen, geen paar eurootjkes waar men echt de moeite niet neemt om over de grens te rijden. Maar kritiek hierop kan niet. Ik ben er van overtuigd als men in Belgie de prijzen op eenzelfde niveau brengt als in het buitenland er veel meer mensen in eigen land zullen kopen. De winstmarges zouden kleiner zijn maar de omzet hoger! Natuurlijk is het wel zo dat in het verleden het audioforum bewezen heeft zaken te kunnen organiseren. Getuige de vele demo's elke maand. Ook hebben zij op zich genomen om een nationale audiobeurs te organiseren. Ik vind dat niet de taak van het Audioforum. Kijk in Nederland, daar wordt de VAD beurs zuiver georganiseerd door de dealers zelf, en zo hoort het ook. Het komt er op neer dat er in Belgie geen vertegenwoordiging van de klant zelf is en dat is een spijtige zaak. Het audioforum had daar een mooie rol in kunnen spelen! MVG Guido Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 2 september 2004 Report Share Posted 2 september 2004 Beste Guido, Ook wij Nederlanders hebben gemerkt dat veel dingen over de grens goedkoper zijn. Daarin staan de Belgen dus niet alleen. En ook wij hadden een leuk forum. Ook wij merken de invloed van de commercie... Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markje Posted 2 september 2004 Report Share Posted 2 september 2004 De indeling lijkt erg veel op die van dat forum wat een paar weken geleden gestopt is... Groeten Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 september 2004 Author Report Share Posted 3 september 2004 Afgezien van het feit dat je als gast bijna niets mag lezen (in de hoofdsite zelf) zijn ze toch wel erg doorgeschoten met het aantal rubrieken op het nieuwe forum. Voor akoustiek zijn er bv 3 subcategorieen - Compensatie - Inrichting - Invloed En als je weet hoeveel berichten er op het oude forum gepost werd (schat nog geen 10 per week oid), dan lijkt me dit toch wel zwaar overdreven. Ben blij dat Hear zich heeft ingehouden bij het aanpassen van het forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny Posted 5 september 2004 Report Share Posted 5 september 2004 Holland/Nederland is eigenlijk een beter HiFi land, bij ons in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts