Jump to content

Is dit wat

Pug106 driver
 Share

Recommended Posts

Beste Pug . Als het technisch allemaal in orde is heb je inderdaad wel een mooi hifi setje Quad is zeker een goed merk ,maar ik denk dat je dat al weet .

Met betrekking tot evt prijs van vernoemde sets mn op foto 1 zou ik zeggen ga eens ff kijken bij www.marktplaats .nl en geef als zoekopdracht quad , en je zult genoeg aanbiedingen vinden . Heb de set op foto 1 al zien staan voor 175 tot 225 euro wel los van elkaar, dit is zeker niet duur . Kijk eens op die site , en probeer dan met die gegevens een deal te maken met de verkoper van de door jou vernoemde sets ,mits ze nog in goed staat verkeren .

succes gewenst bij evt aankoop .

MVG Luxman

Leuk spul,

ben ook naar oude quad aan het kijken.

Vind zelf dat er meer naar het merk dan naar de leeftijd word gekeken,

spul van 20 jaar waar rustig 2 tot 300 euro voor word gevraagt...

dit ziet er netjes uit,maar je ziet de binnen kant niet..

Ooh jawel de binnenkant van een oude quad heb ik zeker onder ogen gehad.

Heel netje,s allemaal alleen de elco,s zijn dikwijls van die rode types(merk ff kwijt) en die zijn heel goed als ze nieuw zijn maar slijten wel behoorlijk.

Meestal zie je dit al door de scheurtje,s aan de bovenzijde van de elco.

Lijkt me geen probleem zijn eenvoudig te vervangen.

Verder onverwoestbaar die quad apparatuur een klasse appart

beste mede forummers,

Ben al enige tijd lid, maar mijn vorige account deed het niet meer vaag ;)  dus vandaar een nieuwe.

Maar nu even een vraag is dit setje wat??

Quad1

Quad2

Ik kan dit kopen, gewoon voor erbij, maar wil eerst weten of dit wat is en wat het ongeveer mag kosten?? graag jullie mening.

Groet:Wesley

Dat spul is zeker niet verkeerd, volgens Gent kunnen deze Quad versterkers gerust 30 jaar zonder problemen werken, alleen veel hifi fanaten trekken er op de dag van vandaag (onterecht) hun neus ervoor op. Maar als deze Quad versterkers binnen jou budget aangeboden worden, zou ik er zeker voor gaan. :)