Jump to content

C 37 lak

Guest Hubertinus
 Share

Recommended Posts

http://www.ennemoser.com/

Materials possess their own specific tonal signatures, independently of shape or size, but directly related to temperature. The mechanism of our ears, made of bone and tissue, has its own unique signature:

Carbon at body temperature = C37structure, where C= carbon and 37 = temperature in

Alle anderen behalve Ruud: Heb ik gezegd dat ik dat spul ging kopen?

Als je het NIET wilt kopen dan hoef je ook niet te vragen waar het te krijgen is lijkt mij :confused:

Ik wil er alleen even alles van weten.

Type C37 in bij Google en je bent wel even zoet.

:);)

Ach,

C37, of 38 of wat dan ook. Vioollak is heel belangrijk voor het instrument zelf, zo is gitaarlak denk ik heel fijn voor de gitaar en bij de piano...etc.

Er bestaat ook een legende, kijk maar eens naar de film The Red Violin, waar een van de ingredi

He, een idee, zou Schumacher misschien zo hard rijden zijn rode auto met iets ingesmeerd is dat lijkt op c37? :unsure:

Dat klopt! Hij heeft het potje van Verstappen gejat...

Dat was een opzetje van Verstappen, hij heeft er stiekum suiker aan toegevoegd en toen Schumacher gebeld dat ie nou iets had ... :lol:

;)

En natuurlijk niet vergeten even met dat suikerwater langs te gaan bij alle geestelijke bijstanden van NL, zoals J. te Tiel, een kardinaal misschien?

Jammer van de suiker zou je eigenlijk zeggen....smeer ik liever op een panne(N?)koek.

groetjes,

Obi Wan

Dank je,

sindsch 1954 isch mijn spelling niet meer zoo goed.... Neemt niet wegch dat de pannenkoek lekker smaakt. Zuurvlees trouwens ook. Misschien is dat laatste ook wel een goed smeermiddel (lees verf en vernis) i.p.v. C37. Heb je dubbel profijt, en lekker eten en een betere stereo. :):D

Groetjes,

Obi Wan

Jammer dat de smilies jouw strot uit komen, :D:D:D:lol::lol::angry::blink::confused:

Maar dan mogen anderen toch wel de hun culinaire hoogtepunten uitwisselen?

:mad2::P:D:lol::rolleyes:

Vioollak blijft vioollak, en als je dat nodig hebt om je audioketen te verbeteren is er denk ik iets behoorlijk mis met die keten, en/ of met de oren van de betreffende luisteraar.

:(:(

Dat plakje salami lijkt me ook wel een pittig geluid geven,

Groetjes

Obi Wan

Jammer dat de smilies jouw strot uit komen, :D:D:D:lol::lol::angry::blink::confused:

Maar dan mogen anderen toch wel de hun culinaire hoogtepunten uitwisselen?

:mad2::P:D:lol::rolleyes:

Vioollak blijft vioollak, en als je dat nodig hebt om je audioketen te verbeteren is er denk ik iets behoorlijk mis met die keten, en/ of met de oren van de betreffende luisteraar.

:(:(

Dat plakje salami lijkt me ook wel een pittig geluid geven,

Groetjes

Obi Wan

Amen.

C37 doed wel wat met het geluid (serieus). Vorig jaar was Stefan op bezoek bij mij en hij had een met C37 gelakte Silverbullit bij zich. Ik speel zelf ook met een Silverbullit, dus het vergelijk was snel gemaakt. Met de C37 werd de buhne dieper en kreeg je meer diepte in het geluidsbeeld. De "standaard" gaf het wat meer upfront en breder weer. Het klonk iig anders. Beter wil ik dus duidelijk niet zeggen. Het is waar je van houdt. Ik heb de mijne (standaaard) er nog steeds tussen en die bevalt mij prima (gewenning :confused::D )

Met de C37 werd de buhne dieper en kreeg je meer diepte in het geluidsbeeld. De "standaard" gaf het wat meer upfront en breder weer. Het klonk iig anders. Beter wil ik dus duidelijk niet zeggen. Het is waar je van houdt. Ik heb de mijne (standaaard) er nog steeds tussen en die bevalt mij prima (gewenning  :confused:  :D )

(ook serieus...) Smaak is natuurlijk zeer persoonlijk. Een ander verhaal is de prijs. Vind jij de de hoge prijs gerechtvaardigd voor de verandering die het brengt?