Jump to content

Kleine speakers

carl
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik zoek een paar kleine speakers bij mijn Quad 33/303. Mijn dochter gaat op een studentenkamer wonen en alles is al vlug te groot. Met klein bedoel ik iets van 20x15.

Carl

Monitor Audio Radius R90 met bijpassend subje

r90.gif

Monitor Audio Bronze 1

b1.gif

Klipsch RB15

RB15_300.jpg

Visonik Revo 2 (de kleintjes op de foto)

Revolijn-4-oktober.jpg

of als het budget 't toe laat Diapason Micra III (op de foto de mk II).. :D

micra2.jpg

groet, PD Hogeterp :D

Bedank allemaal,

Die Diapassons zijn ongetwijfeld mooi maar ook duur. Ik ga eens langzaam kijken. Die Radius lijkt me wel iets wat haar overtuigt.

Overigens had ze net gelezen dat jongens meer geinteresseerd waren in de stereoinstallatie dan de omvang van de boezem.

Klopt dat?

Carl

Hai PD

Jij bent kennelijk een kenner op beider gebied en een Fries. Nu heb ik zelf Friesen erg hoog maar volgens mijn dochters kunnen ze geen feest vieren. Nou ja zoveel ervaring hebben ze niet. Een paar keer een strandfeest en disco in Balk. Overigens waren mijn dochter en vriendin zeer enthousiast over de disco in Heeg volgens mij bij jouw in de buurt.

Groet,

Carl

Hai PD

Jij bent kennelijk een kenner op beider gebied en een Fries. Nu heb ik zelf Friesen erg hoog maar volgens mijn dochters kunnen ze geen feest vieren. Nou ja zoveel ervaring hebben ze niet. Een paar keer een strandfeest en disco in Balk. Overigens waren mijn dochter en vriendin zeer enthousiast over de disco in Heeg volgens mij bij jouw in de buurt.

Groet,

Carl

Ha Carl,

Vorige week moest de band van mijn broer nog optreden in Balk en PD moest uiteraard het geluid verzorgen. Balk is dus niet de place 2 be om uit te gaan! "De string" in Balk is een leuke discotheek voor als je zo rond de leeftijd van 14 zit. De "Ald W

Hai PD,

Ik zal het nog even navragen. Ze hadden het wel over een DJ. Zal wel een geluid zijn zo'n popband tegenwoordig. Pas op je oren.

Hai Richard,

Wat ik bedoelde te zeggen is dat vrouwen met een goede stereo interessant gevonden worden. Dat wil niet zeggen dat de andere zaken vervolgens niet de interesse hebben.

Carl

Hai PD,

Ik zal het nog even navragen. Ze hadden het wel over een DJ. Zal wel een geluid zijn zo'n popband tegenwoordig. Pas op je oren.

Goedemorgen Carl,

Binnenkort hoop ik oorbeschermers te hebben. Verder scheelt het al een stuk als je een beetje rekening met je oren houdt. Je ziet soms mensen een hele avond voor

Een kennis van mij heeft ook de Quad 303 ev. en heeft als luidsprekers de Amphion Argon 2 en ik kan je verzekeren dat dat een hele goede 'match' is.

De Amphion's klinken bijzonder goed voor een relatief kleine monitor, ook het uiterlijk mag er zijn. Zelfs de afwerking is van een hoog niveau.

argon2_med5_cherry.jpg

Homepage Amphion !!!

Marc The Hague ...

Hai allemaal,

Ik heb die prijzen eens bekeken - niet voor de poes. Maar goed 5 december duurt nog even en ik ga toch eens bij aanbiedingen en tweede hands shoppen. De VAD komt ook nog.

Carl