Jump to content

top kabel

bees
 Share

Recommended Posts

Ranger en Spido,

Ik krijg sterk de indruk dat jullie allebei oordelen over iets waar je geen oordeel over kunt vellen. Van Ranger krijg ik de indruk dat hij een kabel als bright be/veroordeelt zonder de kabel ooit gehoord te hebben. Van Spido weet ik zeker dat hij oordeelt zonder kennis van zaken, want in dit geval ben ikzelf het beoordeelde onderwerp. Ik kan je verzekeren dat ik Spido nog nooit ontmoet heb. Spido, ik beoordeel mijn aankopen vooraf met mijn oren en mijn hand op mijn knip. Ik ben geen neuroot! Mocht je interesse hebben om de kabel en mij te beoordelen, dan nodig ik je bij deze uit om eens te komen luisteren en eventueel te vergelijken met een door jou aangedragen (minimaal 3 m lange) luidsprekerkabel. voor een afspraak kun je mij een mailtje sturen. Ranger, hetzelfde aanbod geldt voor jou.

Groet,

Leobus

Zo, als ze op die uitnodiging ingaan, kunnen ze dus wat beleven. ;):D

Ranger en Spido,

Ik krijg sterk de indruk dat jullie allebei oordelen over iets waar je geen oordeel over kunt vellen. Van Ranger krijg ik de indruk dat hij een kabel als bright be/veroordeelt zonder de kabel ooit gehoord te hebben. Van Spido weet ik zeker dat hij oordeelt zonder kennis van zaken, want in dit geval ben ikzelf het beoordeelde onderwerp. Ik kan je verzekeren dat ik Spido nog nooit ontmoet heb. Spido, ik beoordeel mijn aankopen vooraf met mijn oren en mijn hand op mijn knip. Ik ben geen neuroot! Mocht je interesse hebben om de kabel en mij te beoordelen, dan nodig ik je bij deze uit om eens te komen luisteren en eventueel te vergelijken met een door jou aangedragen (minimaal 3 m lange) luidsprekerkabel. voor een afspraak kun je mij een mailtje sturen. Ranger, hetzelfde aanbod geldt voor jou.

Groet,

Leobus

En andere kabel-atheisten?

Groet,

Hans

Spido,

Ik ken je niet; ik heb wel je taalgebruik en je foutloze schrijven opgemerkt.

De meeste criminelen hebben een ander niveau. Ik durf het wel aan. Jij ook?

(Nou niet met het flauwe antwoord komen dat jij de uitzondering bent)

Hans,

Er is maximaal plaats voor vier man om te luisteren. Stel je voor dat de geografische positie weer mee gaat spelen! Ik vrees dat er meer dan 3 (ik wel er zelf ook bij zijn) athe

Gelezen op audio-muziek.nl  Zegt genoeg...........

Audiotechniek

Naschrift bij het artikel van prof. R.A. Greiner:

Cables and the Amplifier/Speaker Interface

Wat moet hij dan bewijzen. Jij geeft toch forse bedragen uit omdat die kabels beter zijn? Bewijs dat maar eens (of de fabrikanten).

Ik zal het je makkelijk maken: als er met gewone kabels zoveel mis is, geef dan eens aan wat dan. Zelfs dat kun je niet zonder terug te vallen op allerlei priet-praat en kant-nog-wal rakende theorietjes. Dat kunnen de kabelfabrikanten ook niet. Die hebben vast veel meer verstand van geld.

Ik heb al eerder aangegeven dat de kabel die bij mij, op mijn gehoor het best presteerd, die komt tussen mijn spullen. En of dat dan een dure of goedkope kabel is, zal mij helemaal aan mijn anus oxideren. <_< D

Ik heb al eerder aangegeven dat de kabel die bij mij, op mijn gehoor het best presteerd, die komt tussen mijn spullen. En of dat dan een dure of goedkope kabel is, zal mij helemaal aan mijn anus oxideren. <_< D

Ik heb al eerder aangegeven dat de kabel die bij mij, op mijn gehoor het best presteerd, die komt tussen mijn spullen. En of dat dan een dure of goedkope kabel is, zal mij helemaal aan mijn anus oxideren.  <_< D

Ik heb al eerder aangegeven dat de kabel die bij mij, op mijn gehoor het best presteerd, die komt tussen mijn spullen. En of dat dan een dure of goedkope kabel is, zal mij helemaal aan mijn anus oxideren.

Ik heb al eerder aangegeven dat de kabel die bij mij, op mijn gehoor het best presteerd, die komt tussen mijn spullen. En of dat dan een dure of goedkope kabel is, zal mij helemaal [aangepast] om het even zijn [/aangepast]

Waarom geef je geen antwoord op de gestelde vraag maar ga je op de man spelen en in de verdediging kruipen?

De vraag is: wat is er mis met de standaardkabels, de dropveters, of hoe je het ook wilt noemen. Wil en kun je daar misschien antwoord op geven?

Voor mij is het toch erg duidelijk ;)

Voor mij is het niet duidelijk wat het antwoord op de vraag is. Zou je dat voor mij wat helderder kunnen formuleren?

Weet je wat ik mij wel eens afvraag? We presteren van alles. Kijk eens naar de medische wetenschap. Of naar datacommunicatie. We spreken dan over transporteren van signalen die vele malen complexer zijn dan audiosignalen en ook nog eens op heel veel hogere frequenties. Zo hoog zelfs, dat het skin effect een rol gaat spelen. We zijn uitstekend in staat om signalen over kilometers afstand via kabels over te brengen. En bij 2 * 2 meter luidspreker kabel of 50 cm interlink gaat er van kennelijk van alles fout. We hebben geen flauw idee w

Ik heb al eerder aangegeven dat de kabel die bij mij, op mijn gehoor het best presteerd, die komt tussen mijn spullen. En of dat dan een dure of goedkope kabel is, zal mij helemaal aan mijn anus oxideren.