Jump to content

Gerbrand toch ....

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Ik heb deze speakers in een ver verleden ook in huis gehad. Had ze min of meer (met inbreng van mijn ex) gekocht vanwege de recames voor deze speakers. Later toch op wat anders aangeschaft en er ging een wereld voor me open. Ik blijf erbij dat je de piep piepers goed kunt laten klinken, dat ik ik in het verleden wel bij Hans van Liempt gehoord. Maar daarvoor moet je dan wel alles verbouwen. :(

Hij is leuk Andre, zie hier de humor wel van in. Vooral deze:

<Quote>

Van Veen: „Er komen hier mensen die een cd’tje van huis meenemen. Ze herkennen soms niet eens hun eigen muziek als ze die via mijn luidsprekers horen. Het is vooral de detaillering.”

Of die mensen hebben in het geheel geen idee van muziek of het klinkt ECHT onherkenbaar (beroerd? :rolleyes: )

:D

Wat een ongelofelijk dom, oppervlakkig en vooral ondeskundig stuk. Geen kritische vraag gesteld en daar is toch echt alle reden toe op basis van wat hier te lezen is. Zoals bijvoorbeeld de opmerking dat de heer Van Veen geen enkele concessie doet, gevolgd door de opmerking dat de luidsprekers 30*22*120 cm groot zijn.

Je vraagt je af wat die Emiel Bode gewoonlijk voor artikelen schrijft. Vermoedelijk het hete nieuws uit de grachtengordel of zoiets. Mocht-ie ook eens een keer uitbreken.

Ach Joboton,

Die man heeft gewoon opgeschreven wat er verkondigd werd en eigenlijk is dat juist wel goed  :D  Hij interpreteert vrijwel niets, dat zouden meer recencenten moeten doen.

;)

Wat zijn dat voor dingen Peter :unsure::D

Andr

En dan vooral die opmerking: Mijn luidsprekers klinken nergens naar.

Natuurlijk. Weer dat strikt neutrale verhaal wat de plank volledig misslaat. Dat doet iedereen tegenwoordig. Het klinkt allemaal nergens naar, maar tov elkaar, klinken ze totaal verschillend

Maar toch heeft hij ergens wel een beetje gelijk. Ze klinken echt nergens naar. Zeldzaam gewoon. :D

Edwin

Beste forumgenoten,

Heb ik ongelijk, als ik zeg dat de Pied Pipers de beste luidsprekers in Nederland zijn?

Ik ben er niet voor niets al jaren mee bezig, en reken er maar op dat door de jaren heen het niveau van de Pied Pipers heel hoog is komen te liggen.

Dus beste kornuiten,

kom eens langs, misschien zijn er onder jullie ook wel die hun eigen cd niet eens meer herkennen. :rolleyes:

groeten, Gerbrand van Veen.

Als domme, oppervlakkige en vooral ondeskundige Telegraaflezer (dank Erik :angry: ) heb ik het artikel uiteraard gelezen.

En in mijn ondeskundige, oppervlakkige domheid vond ik het inhoudelijk nog oninteressant ook. Dit alles hebben we een kwart eeuw geleden ook al gelezen en toen waren het ook al kwalitatief uitzonderlijke luidsprekers. Niets nieuws onder de zon dus.

Maar jongens, het is gratis reclame voor de producten van de heer Van Veen, de krant heeft weer een halve pagina kopij, forumleden hebben weer wat om te mopperen, opa heeft weer wat om te relativeren, kortom iedereen weer onder de pannen. En het is nog steeds mooi weer ook :o

Weet je wat ik veel opvallender vond? Dat, afgezien van wat fysionomische verschillen, Van Veen qua kleding, woordgebruik en "uitstraling" (om dat rotwoord maar eens te gebruiken) veel overeenkomst vertoont met een zekere andere knutselaar die ook al de beste luidsprekers van het oostelijk halfrond zegt te maken. Het (onbedoeld naar ik aanneem) duidelijk maken van deze overeenkomst vond ik de verdienste van het artikel.

Met opgewekte groet,