Jump to content

Gerbrand toch ....

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Weet je wat ik veel opvallender vond? Dat, afgezien van wat fysionomische verschillen, Van Veen qua kleding, woordgebruik en "uitstraling" (om dat rotwoord maar eens te gebruiken) veel overeenkomst vertoont met een zekere andere knutselaar die ook al de beste luidsprekers van het oostelijk halfrond zegt te maken. Het (onbedoeld naar ik aanneem) duidelijk maken van deze overeenkomst vond ik de verdienste van het artikel.

Dat had ik nou ook Dick. Als je zoveel op elkaar lijkt, dan moet je bijna wel ruzie met elkaar krijgen, dacht ik nog bij het lezen van het artikel.

Nu ben ik niet zo erg thuis in alle topic's die reeds over dit onderwerp opgestart zijn.......maar kunnen we dit dan niet eens voor eens en altijd kortsluiten? :confused:

Zoek een ideale luisterruimte en onderwerp zijn produkt aan de meest zware luistertest die jullie kunnen samenstellen dat zal een wel overwogen eind-oordeel opleveren naar mijn mening.

Dat is fair richting jullie bezwaren tegen dit produkt als wel richting de fabrikant.....want op deze wijze blijft het in de lucht meppen :D;)

Als deze test reeds heeft plaats gevonden......wat was het eind oordeel?

--Hans.

Nu ben ik niet zo erg thuis in alle topic's die reeds over dit onderwerp opgestart zijn.......maar kunnen we dit dan niet eens voor eens en altijd kortsluiten? :confused:

Zoek een ideale luisterruimte en onderwerp zijn produkt aan de meest zware luistertest die jullie kunnen samenstellen dat zal een wel overwogen eind-oordeel opleveren naar mijn mening.

Dat is fair richting jullie bezwaren tegen dit produkt als wel richting de fabrikant.....want op deze wijze blijft het in de lucht meppen :D;)

Als deze test reeds heeft plaats gevonden......wat was het eind oordeel?

--Hans.

beste hans,

dit is de andere PP ;)

Beste forumgenoten,

Heb ik ongelijk, als ik zeg dat de Pied Pipers de beste luidsprekers in Nederland zijn?

Ik ben er niet voor niets al jaren mee bezig, en reken er maar op dat door de jaren heen het niveau van de Pied Pipers heel hoog is komen te liggen.

Dus beste kornuiten,

kom eens langs, misschien zijn er onder jullie ook wel die hun eigen cd niet eens meer herkennen. :rolleyes:

groeten, Gerbrand van Veen.

meningen zijn toch subjectief? :D

:( Maar serieus Ome Henk,ik ken die Wibi niet persoonlijk,gisteravond heb ik toevallig een sac-cd van iemand cadeau gekregen,Wibi Soerjadi "Pieces of a dream") nog steeds in de verpakking.Dit is m'n eerste cd van deze artiest.Daarom vond ik het zo frappant dat je dit zei. Of vind hij het audiofiele gebeuren ook interessant ? Ontvangt hij graag audio-freaks ? :)

Heeft Wibi zelf een paar PP's ?  :unsure:

Volgens horen zeggen heeft hij er meer dan een paar in huis staan...

:blink:

Toe maar... en dat voor iemand die een paar ferrari's voor de deur heeft staan. Weet je zeker dat 'ie niet gewoon een paar B&W Signature 800's (ik noem maar wat leuks) in een surround opstellinkje in z'n dedicated luisterruimte, annex bioscoop heeft staan? :)

:( Maar serieus Ome Henk,ik ken die Wibi niet persoonlijk,gisteravond heb ik toevallig een sac-cd van iemand cadeau gekregen,Wibi Soerjadi "Pieces of a dream") nog steeds in de verpakking.Dit is m'n eerste cd van deze artiest.Daarom vond ik het zo frappant dat je dit zei. Of vind hij het audiofiele gebeuren ook interessant ? Ontvangt hij graag audio-freaks ?  :)

Blijft de vraag of Wibi nog wel herkent wat hij zelf gespeeld heeft als hij zijn CD opname over de PiedPipers's hoort. Er zijn mensen ... enz. enz.

B.t.w., Wibi is toch meer fan van snelle auto's?

:D

(...)

Blijft de vraag of Wibi nog wel herkent wat hij zelf gespeeld heeft ..

(...)

Die vraag stellen kopers van zijn cd's zich ook wel eens: "Wat speelt hij nou?".

Oei, dit is wel heel vals geloof ik :rolleyes:

Met opgewekte groet,

....beste hans,

dit is de andere PP ;)....

Dus als ik het goed begrijp is er nog geen luistertest geweest?

Ik ben er haast zeker van dat Dhr.Gerbrand allles in het werk zal stellen om e.e.a. voor elkaar te krijgen en te bekostigen zodat er voor eens en altijd duidelijkheid komt wie gelijk heeft in deze...... ;)

--Hans.

Het zou mij niets verbazen als juist het tegenovergestelde het geval zou zijn. Van Veen hanteert namelijk het principe dat zijn PP's perfect zijn. Dus als iets niet goed klinkt, dan ligt het altijd aan iets anders. En als je met hem van mening verschilt over de kwaliteit van de PP's, dan deugt je mening niet. Het leven kan zo simpel in elkaar steken.

Overigens zou het me verbazen als de Gerbrand van Veen op dit forum niet de echte Gerbrand van Veen is. Even en testje: een jaar of 10 geleden is er een hele dure actieve luidspreker uit de PP lijn gelanceerd. Er is toen een presentatie geweest waarbij een live-spelende musicus direct vergeleken werd met de weergave via de luidsprekers. Uit welke stad kwam de musicus en met welke letter begon de naam van de straat waar de musicus woonde?