spido Posted 24 september 2004 Report Share Posted 24 september 2004 (...) Blijkbaar weet ik bij jou niet de juiste "toon" te raken, maar irriteer ik jou gezien je vijandige reactie.(...) Beste Jeroen D, Zou dat misschien komen door je hautaniteit? Door je geborneerdheid? Je betweterigheid? En door je neiging anderen - forummers Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroen_d Posted 24 september 2004 Report Share Posted 24 september 2004 Natuurlijk, ik ben een erg irritant mannetje dat niet te beroerd is om voor zijn mening uit te komen en dat scherp te verwoorden. Als notoire betweter had ik beter moeten weten dan deelnemen aan deze discussie. Over smaak valt namelijk niet te twisten, ook dat weet ik als geen ander (hierbij even mijn reputatie hooghoudend dat ik de wijsheid in pacht denk te hebben). Toch vind ik jouw opmerking aan het eind wel weer erg jammer voor Dick, gezien jouw tolerantieniveau Met een zeer opgewekte groet, Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 september 2004 Report Share Posted 24 september 2004 Bij mij gaan door jou Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 september 2004 Report Share Posted 24 september 2004 (...) Over smaak valt namelijk niet te twisten (...) Beste Jeroen D, Over smaak valt uitstekend te twisten! Niet dat het ergens toe leidt... maar het gaat prima. Dit forum geeft daar veel voorbeelden van. Eigenlijk gaat het hier bijna nergens Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroen_d Posted 24 september 2004 Report Share Posted 24 september 2004 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. Dat lucht op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 september 2004 Report Share Posted 24 september 2004 Feiten: daarover valt niet te twisten.De resultaten van de onderzoekingen van Fryer, en de experimenten van Baekgaerd naar de perceptie van faseverloop in muziekweergave, bijvoorbeeld. Dat zijn feiten. Meetbaar, verifieerbaar, herhaalbaar, controleerbaar. Die kun je hoogstens negeren, als ze je niet bevallen. Gaat Rieu(x) met een fasemeter soms alles uitmeten voordat ie een concert geeft? Hij begint dan vast niet eerder dan dat alle violisten in fase zitten ... en een blokgolf kunnen spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 september 2004 Author Report Share Posted 24 september 2004 Gaat Rieu(x) met een fasemeter soms alles uitmeten voordat ie een concert geeft? Hij begint dan vast niet eerder dan dat alle violisten in fase zitten ... en een blokgolf kunnen spelen. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 september 2004 Report Share Posted 24 september 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 september 2004 Report Share Posted 24 september 2004 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. Dat lucht op. Dat kan ik me voorstellen, Jeroen! Het is hiermee bewezen: tot tien tellen k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 september 2004 Report Share Posted 24 september 2004 (...) Over smaak valt namelijk niet te twisten (...) Beste Jeroen D, Over smaak valt uitstekend te twisten! Niet dat het ergens toe leidt... maar het gaat prima. Dit forum geeft daar veel voorbeelden van. Eigenlijk gaat het hier bijna nergens Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 september 2004 Report Share Posted 25 september 2004 Niet dat het ergens toe leidt... maar het gaat prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 25 september 2004 Report Share Posted 25 september 2004 Dick, het is maar hoe je het wil lezen en de boodschap wil begrijpen die ik probeer over te brengen. Blijkbaar weet ik bij jou niet de juiste "toon" te raken, maar irriteer ik jou gezien je vijandige reactie. Jammer maar helaas voor mij. Groetjes, Jeroen Beste Jeroen, Sorry voor de late reactie maar een paar andere dingen vroegen de aandacht (lief , kleinzoon, a.s. trip naar Berlijn). Ik vijandig? Welnee Mijn goedetierendheid, begrip, tolerantie enz. grenst schier aan het bovenmenselijke. Vraag maar aan Spido Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 25 september 2004 Report Share Posted 25 september 2004 Dick, het is maar hoe je het wil lezen en de boodschap wil begrijpen die ik probeer over te brengen. Blijkbaar weet ik bij jou niet de juiste "toon" te raken, maar irriteer ik jou gezien je vijandige reactie. Jammer maar helaas voor mij. Groetjes, Jeroen Beste Jeroen, Sorry voor de late reactie maar een paar andere dingen vroegen de aandacht (lief , kleinzoon, a.s. trip naar Berlijn). Ik vijandig? Welnee Mijn goedetierendheid, begrip, tolerantie enz. grenst schier aan het bovenmenselijke. Vraag maar aan Spido Met opgewekte groet, en dat terwijl jij het nooit over audio heb.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 26 september 2004 Report Share Posted 26 september 2004 (...)en dat terwijl jij het nooit over audio heb.. Kun je nagaan..... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 26 september 2004 Report Share Posted 26 september 2004 (...)en dat terwijl jij het nooit over audio heb.. Kun je nagaan..... Met opgewekte groet, Dus je geeft het toe Dick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 26 september 2004 Report Share Posted 26 september 2004 Dus je geeft het toe Dick. Ik beken alles... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts