Jump to content

mini aleph

ralph
 Share

Recommended Posts

Hoe ie klinkt, just fine thank you..

De Aleph-x zal nog even moeten wachten tot na m'n verhuizing alhoewel alle weerstanden mosfets en caps al wel binnen zijn...

Ohh ja die stubby, eigenlijk voor de Aleph-x maar ach er begon stof op het doosje te komen dus ik dacht laat ik ze hier eens voor gebruiken. Het koelblok is 20x10cm met 4cm finnen en het valt nog tegen hoe warm dit wordt

Hoe ie klinkt, just fine thank you..

De Aleph-x zal nog even moeten wachten tot na m'n verhuizing alhoewel alle weerstanden mosfets en caps al wel binnen zijn...

Ohh ja die stubby, eigenlijk voor de Aleph-x maar ach er begon stof op het doosje te komen dus ik dacht laat ik ze hier eens voor gebruiken. Het koelblok is 20x10cm met 4cm finnen en het valt nog tegen hoe warm dit wordt

Het duurste moet toch komen, koelblokken en trafo's ;).

De pico lino's zijn al actief (zit een pc ampje in gebouwd) en de dddac licht al in een verhuisdoos dus die zal nog wel, wat zullen we zeggen een jaartje daar liggen.

Heb jij je dddac al draaiende? en hoe zit het met je aleph5 behuizing?

Waarvoor ik nog niet met de Aleph-x ben gestart is omdat ik nog niet de juiste (mooie) koeblokken heb gevonden, dit wordt voor mij het ultime project ndus mooie black gates, CLC voeding, mooie weerstandjes etc etc dus daar moet ook een chique behuizing om heen.

Deze mini-A's zijn voor mijn broertje, die studeert binnenkort na 9 jaar af en loopt tot nu toe met onvoorstelbaar brakke versterkers te draaien, daar komt nu in ieder geval iets verbetering in en een GC ach ja leuk speelgoed maar natuurlijk geen echte klasse A. Bovendien heeft ie maar 1 kacheltje thuis, krijgt ie er nog een 2e bij :D

het geschatte vermogen is zo'n 10 hele Wattjes in klasse A. Waar ik nog het meest van sta te kijken hoeveel herrie 10W is met enkel het signaal uit een cd-speler (dus geen gainstage oid ertussen)

bias is 1.5A dissepeerde vermogen is 25W per mosfet dus 50W in totaal per kanaal

Ralph

ps er is ook een SMD versie http://www.diyaudio.com/forums/attachment....=&postid=242154