The Koosjer connection Posted 9 september 2004 Report Share Posted 9 september 2004 Geachte forum genoten, Als ik zo over deze pagina ga zie ik veel mensen die in de gelukkige omstandigheid verkeren om een mooie en ruime collectie muziek te vergaren. Het is voor mij dan ook een genot om over het topic" welke albums heb jij...." te dwalen en te kijken of er ook wat bij zit waar ik achteraan kan gaan. Nu kan ik me voorstellen dat in deze collecties ook albums zitten die nooit meer een draaitafel/cd-speler zullen zien omdat de smaak in veranderd of dat de albums achteraf tegen vielen. Een ieder kent het geval " Qwert " die,met alle respect,een hele kast vol met cd's heeft waar ie niks [meer] mee doet. Kunnen we nu in dit topic niet eens mensen bij elkaar brengen in een " gezocht/aangeboden " onderwerp? Er is op deze site en enorme kennis aanwezig en ook een enorme input aan muziek. Dus....zoek je wat.....of heb je albums die je wel wilt verkopen.....plaats ze hier en wie weet kun je zodoende zaken doen i.p.v te zwerven over het internet... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 9 september 2004 Report Share Posted 9 september 2004 zit je hier niet mee op de verkeerde topic? hans is het bij jouw net zo warm als hier in nederland at the moment en waar zit je eigenlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 september 2004 Author Report Share Posted 9 september 2004 .....zit je hier niet mee op de verkeerde topic? hans is het bij jouw net zo warm als hier in nederland at the moment en waar zit je eigenlijk....... Het is hier gelukkig aan het zakken en gelukkig nog maar zo'n 30 graden...... ....dat valt dus wel mee. Ik woon in Israel........opzich al heet genoeg Off-topic? Ik dacht van niet......het heeft toch met muziek te maken? Als het wel zo is dan zie ik het wel verplaatst worden door beheer. Ik zelf zoek een album van Freedy Johnnston live at 33 1/3 Wie kan mij helpen? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 9 september 2004 Report Share Posted 9 september 2004 Ik zelf zoek een album van Freedy Johnnston Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 september 2004 Author Report Share Posted 9 september 2004 Ik zelf zoek een album van Freedy Johnnston Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 september 2004 Author Report Share Posted 9 september 2004 (edited) Heel erg mooi Henk...ik heb dus te weinig onderzoek gedaan Ik denk dat we dit topic wel als gesloten kunnen beschouwen Mea culpa...mea culpa.....mea maxima culpa --Hans. Edited 9 september 2004 by The Koosjer connection Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts