AudioBill Posted 22 september 2004 Author Report Share Posted 22 september 2004 Weet iemand het internet adres of e-mail adres van CAC audio te Leiden? Dank U AudioBill Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits12 Posted 23 september 2004 Report Share Posted 23 september 2004 Weet iemand het internet adres of e-mail adres van CAC audio te Leiden? Dank U AudioBill zover ik weet hebben ze geen E-mail of een web adres. Dus gewoon bellen. Frits Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 26 februari 2007 Report Share Posted 26 februari 2007 IK ben ook een bezitter van de ML 431 , daarvoor had ik een zelfgebouwde hawk A 18, hij is bij mij een aan tal malen gerepareerd geworden in het eerste half jaar, en ik heb uiteindelijk een nieuwe , die speelt wel goed , alleen schakelt hij zich uit bij +- 190 volt ,m de geluidskwaliteit is goed, ik draai mometeel wadia 302 ,staks weer 581 , hoe is die ML 390 s in verhouding tot bijv wadia , en hoe klinken ze met voortrap? trouwens die ml 32 heb ik een keer gehoord bij Mijn Hifi, steengoed, jammer dat ie weg is kan ik er niet meer naar luisteren , groetjes hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 26 februari 2007 Report Share Posted 26 februari 2007 De ML 32 gaat hier echter flink overheen.Meer diepte, meer dienamiek, betere plaatsing meer kracht, kortom echt een klasse beter. Mmmmm..dan zal er ongetwijfeld iets mis zijn geweest met de andere vv. Ik hoor eigenlijk bar weinig verschillen tussen goede voorversterkers..zeker geen meer dynamiek, diepte enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 februari 2007 Report Share Posted 26 februari 2007 De ML 32 gaat hier echter flink overheen.Meer diepte, meer dienamiek, betere plaatsing meer kracht, kortom echt een klasse beter. Mmmmm..dan zal er ongetwijfeld iets mis zijn geweest met de andere vv. Ik hoor eigenlijk bar weinig verschillen tussen goede voorversterkers..zeker geen meer dynamiek, diepte enz. Lees dit dan maar eens door... LINK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 27 februari 2007 Report Share Posted 27 februari 2007 De ML 32 gaat hier echter flink overheen.Meer diepte, meer dienamiek, betere plaatsing meer kracht, kortom echt een klasse beter. Mmmmm..dan zal er ongetwijfeld iets mis zijn geweest met de andere vv. Ik hoor eigenlijk bar weinig verschillen tussen goede voorversterkers..zeker geen meer dynamiek, diepte enz. Lees dit dan maar eens door... LINK Tja.... mijn ervaring is dat de voorversterker na de speakers de meest klankbepalende component in de set is, behoorlijk veel belangrijker dan de eindversterker die erachter hangt. Verschillen tussen voorversterkers vind ik juist behoorlijk groot, groter dan tussen eindversterkers en heel veel groter dan tussen cd-spelers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 27 februari 2007 Report Share Posted 27 februari 2007 Hoeveel (%) marge maakt een dealer dan zo ongeveer op top-apparatuur, zeg in de klasse van Mark Levinson? Lijkt me nuttige informatie in de gesprekken die ik soms met mijn dealer moet voeren als ik weer eens wil upgraden en iets wil inruilen. laatste keer dat ik vroeg 30%-40% en dan natuurlijk 20% BTW. Overigens moet je voor de volledigheid ook de kosten van de winkelier eraf halen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts