Hans Posted 24 april 2003 Author Report Share Posted 24 april 2003 Geplaatst door FrankD: Toch wel slim van NASA. Hebben ze toch maar de beste methode gevonden om definitief van die ouwe zooi af te komen. Frank Het meeste is anders wel achtergebleven op aarde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 24 april 2003 Report Share Posted 24 april 2003 Geplaatst door FrankD: Toch wel slim van NASA. Hebben ze toch maar de beste methode gevonden om definitief van die ouwe zooi af te komen. Frank De beste definitieve methode is, die hele zooi in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Aan de reactie van 2 bovenstaande Technics draaitafel-eigenaren te zien kun je concluderen dat zo'n draaitafel het hooguit leuk doet op een House-party, om er een beetje mee te scratchen ofzo. Echt goed klinken doen ze blijkbaar niet, anders krijg je geen waanide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Aan de reactie van 2 bovenstaande Technics draaitafel-eigenaren te zien kun je concluderen dat zo'n draaitafel het hooguit leuk doet op een House-party Hoohoo, niet te min over mijn Technics SL1500 met SME 3009 arm en Ortofon MC20 element h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: ik zeg altijd dat vinyl een bepaalde natuurlijke klankkleuronderscheiding heeft die CD vaak moet missen. Het luistert zeg maar aangenamer en vanzelfsprekender weg. Edwin Dit is dus het resultaat van de weergave van meer micro-detaillering............. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door Jitze: Dit is dus het resultaat van de weergave van meer micro-detaillering............. Groet Jitze En voor het zelfde geld kun je zeggen: "Dit is dus het resultaat van de weergave van MINDER micro-detaillering..............." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door Hans: Locatie: Leiden Beste Hans, Wat is voor jou de diepere betekenis achter deze twee woorden, oftewel: wat bedoel je er mee? Groeten Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door FrankD: Toch wel slim van NASA. Hebben ze toch maar de beste methode gevonden om definitief van die ouwe zooi af te komen. Frank Als we nu eens een paar ruimteschepen vol met vinyl stoppen, dan kunnen we misschien wel ruilen met een paar marsmannetjes die de planeet aarde eens aan wat DVD-Audio titels kunnen helpen. De platenmaatschappijen hier werken namelijk niet zo mee. Kom, ik zet DSOTM nog maar eens op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 25 april 2003 Author Report Share Posted 25 april 2003 'locatie: Leiden' Geplaatst door manus: 'Beste hans, Wat is de diepere betekenis voor jou achter deze twee woorden?' Hallo Manus, Nou, wanneer je woorden ziet verschijnen als 'Amice' (Dick) en 'Ave' en meer in het algemeen een lollig maar ook wat hoogdravend taalgebruik, dan dwalen je gedachten welhaast vanzelf in een bepaalde richting. En wanneer er dan nog 'locatie Leiden' onder staat ('Ome Henk, het moet locatie zijn, niet lokatie', zou Dick zeggen) dan denk je onwillekeurig: Dispuut? Bier? Minerva...? Deze laatste instelling ken ik overigens alleen van binnen anno 1940 uit de onvolprezen speelfilm Soldaat van Oranje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door Henno Appel:Kom, ik zet DSOTM nog maar eens op. DSOTM is toch De Sound of Music Ik wist niet dat jij daar van houdt BTW: waar staat die "T" voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Nou, Minerva da's niet mijn pakkie-an. Van disputen ben ik in de regel ook niet zo gecharmeerd. Geboren Leidenaars, zoals ik, houden niet zo van dat schreeuwerige volk, dat zich gedraagt alsof het de stad regeert. Maar bier, daar ben ik wel gek op. Net als op gezwollen, oubollig taalgebruik. Groeten, Herman Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door manus:Net als op gezwollen, oubollig taalgebruik. Groeten, Herman Beste Herman, Nou vooruit dan, nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
@ Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door dick jansen: Beste Herman, Nou vooruit dan, nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Ah, met gezwinde spoed. Kan dat dan, ben je daarvoor niet in het geheel afhankelijk van de vliegenier/aviateur? Overigens geloof ik niet dat de Schotten massaal lid zijn geworden van de Britse pendant van 'De Blauwe Knoop'. Ik waag te betwijfelen dat de Schotten zich 'plachten' te laven aan alcoholische versnaperingen. Volgens mij 'plegen' ze nog steeds roofbouw op hun lichamen door het nuttigen van te grote hoeveelheden drank. Evengoed een plezierige reis gewenst. Met vriendelijke groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door @: Hulde Dick, ik geniet van uw pennenvruchten (of was het nou pennevruchten??). Pennenvruchten. En jouw epistels stijgen ook boven de grauwe middelmaat uit. Groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 25 april 2003 Author Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door manus (voor @): jouw epistels stijgen ook boven de grauwe middelmaat uit. Hallo Manus, Mooi te horen dat je je niet wil rekenen tot degenen die denken dat ze de stad regeren. Hoewel ten voordele van Minerva moet worden gezegd dat Paul Verhoeven er lid van was en dat ze zijn eerste korte film hebben gefinancierd. Ten voordele van Paul Verhoeven kun je dan weer zeggen dat hij ondanks deze opvoeding nooit 'Amice' zegt! Maar het is waar, Ollie B. Bommel en Tom Poes zijn leuk. Toch bewijst hun taalgebruik niet dat ze boven de grauwe middelmaat uitstijgen. Ik moet er niet aan denken dat alle boven ons gestelden ook zo zouden gaan praten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door Hans: Maar het is waar, Ollie B. Bommel en Tom Poes zijn leuk. Toch bewijst hun taalgebruik niet dat ze boven de grauwe middelmaat uitstijgen. Ik moet er niet aan denken dat alle boven ons gestelden ook zo zouden gaan praten... Ik ook niet. Toch zal je de lieden de kost moeten geven die dat desondanks toch doen. Overigens, ook in ogenschijnlijk simpel taalgebruik, taal ontdaan van schier alle franje, kan grote schoonheid schuilen. Datzelfde gaat op voor muziek. Groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Hee... Ophoeren met die moeilijke woorden Er is ja geen doorkomen aan op deze manier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door Henrie:Hee... Ophoeren met die moeilijke woorden Er is ja geen doorkomen aan op deze manier Kun je dat niet op een wat prettiger manier zeggen? Ophoeren....puh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door manus: Kun je dat niet op een wat prettiger manier zeggen? Ophoeren....puh Jawel, maar dat was nou net niet de bedoeling... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Scheer je weg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door manus:Scheer je weg! Ophoeren bedoel je? Zeg dat dan Ben al 'opgehoerd' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door manus: Kun je dat niet op een wat prettiger manier zeggen? Ophoeren....puh Tussen Leije en Tukkerijje zit een wereld van verschil, dat is duidelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door Pjotr:Tussen Leije en Tukkerijje zit een wereld van verschil, dat is duidelijk. Ik ben import Tukker, Pjotr Maar liever Tukker dan Leier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 25 april 2003 Report Share Posted 25 april 2003 Geplaatst door Henrie: Ik ben import Tukker, Pjotr Maar liever Tukker dan Leier Liever Sallander dan Tukker. Liever Achterhoeker dan Tukker. Nou ja, eigenlijk gewoon: liever geen Tukker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts