spido Posted 15 september 2004 Report Share Posted 15 september 2004 Vloer, rubber, steen, spikes, speaker. ...en wat LockTite, Moervast, blanke lak, tweecomponentenkit o.i.d. op de schroefdraad van de vijzen aanbrengen, al en vooreer die zo zeker en vast als mogelijk is aan te vijzen, awel zulle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 16 september 2004 Report Share Posted 16 september 2004 Wat dacht er van om eens wat minder hard te spelen. Want als ik het zo lees knal je behoorlijk daar op je kamer. Wat zachter is ook beter voor je oren, kan je ook langer genieten van goed geluid. En kan je langer me discusieren op de forum anders ben je doof en hoor je het verschil niet meer tussen je eiegen stereo en je wekker radio. Als de kabels om de een of andere reden los trillen.... misschien trilt dat ding zelf wel als een fibo. Maar wat ik denk is dat je wat te veel gas geeft. Groet, Andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 16 september 2004 Report Share Posted 16 september 2004 Bunny Heb je al wat resultaten van je probeersels? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny Posted 16 september 2004 Author Report Share Posted 16 september 2004 Hallo, Hard speel ik dus echt wel niet. Als ik stap op mijn kamer zien ze dat zelfs beneden (de luster wiebelt dan). Ik heb al geprobeerd met boeken en qua diepte merkte ik niet echt verschil dus dat is wel positief. Voor mijn school liggen er straatstenen dus mss kan ik dit weekend er is 2 gaan "lenen" en eens proberen met een steen. Alvast bedankt voor de reacties. MVG bunny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 16 september 2004 Report Share Posted 16 september 2004 Maar hielp het tegen je oorspronkelijke probleem? Het is altijd zinvol om terugkoppeling te krijgen op een gegeven advies, of het nu positief of negatief is. Als niets helpt kun je altijd de biostabil nog gebruiken. Maar dan heb je er wel 2 nodig, e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 september 2004 Report Share Posted 16 september 2004 De bio-sta-bil Is dat van het wielrennen afgekeken: Een rauwe biefstuk onder je speakers o.z.i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japie Posted 16 september 2004 Report Share Posted 16 september 2004 biostabil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 16 september 2004 Report Share Posted 16 september 2004 Je bent voor 2 keer 120 Euro klaar. En je mag misschien ook wel bij Tineke in het programma. Ik hoor het Dr. Christina al zeggen: 'ik ga nog een stap werder: er zijn zelfs luidsprekers die niet zonder magneten kunnen klinken'. En dan mag jij zeggen: de Biostabil werkt zeer stabiliserend. Vroeger hadden we last van een beverig plafond, maar sinds we de biostabil gebruiken, is dat niet alleen weg, maar hoeven we minder vaak te witten en flikkert de kroonluchter minder vaak naar beneden. En Tineke orgasmeert voor de camera. In stilte, zoals het hoort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 september 2004 Report Share Posted 16 september 2004 biostabil Oh ja ???? Volgens mij zijn rauwe biefstukken onder speakers effectiever. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 september 2004 Report Share Posted 16 september 2004 Vroeger hadden we last van een beverig plafond, maar sinds we de biostabil gebruiken, is dat niet alleen weg, maar hoeven we minder vaak te witten en flikkert de kroonluchter minder vaak naar beneden. Ja hallo, als het plafond er niet meer is valt er ook niets meer te witten en kan je er ook geen kroonluchter aanhangen. Logisch dat er dan ook geen kroonluchters onverwacht naar beneden kunnen komen. En Tineke orgasmeert voor de camera. In stilte, zoals het hoort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 16 september 2004 Report Share Posted 16 september 2004 Vroeger hadden we last van een beverig plafond, maar sinds we de biostabil gebruiken, is dat niet alleen weg, maar hoeven we minder vaak te witten en flikkert de kroonluchter minder vaak naar beneden. Ja hallo, als het plafond er niet meer is valt er ook niets meer te witten en kan je er ook geen kroonluchter aanhangen. Logisch dat er dan ook geen kroonluchters onverwacht naar beneden kunnen komen. Tsja, de mensen hoeven toch ook niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny Posted 16 september 2004 Author Report Share Posted 16 september 2004 Ik ga mijn eerste echte test dit weekend doen. Als niemand thuis is ga ik de woordenboeken nog eens onder men luidsprekers plaatsen (is echt geen zicht zo'n prismawoordenboek onder je luidsprekers). Dan eens goed doorpappen en beneden gaan zien naar de luster. En dan zien of het ook helpt tegen de trillingen. Zal jullie dan wss maandag of zelf mss nog zondag men bevindingen meegeven. Vriendelijke groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 16 september 2004 Report Share Posted 16 september 2004 Denk er om: niet die woordenboeken helemaal onder je luidsprekers plaatsen: Laat je luidsprekers op ongeveer 1 Cm2 op de hoeken dragen en aan de achterkant op een strookje van 1 Cm over de korte zijde van het boek. Je kunt ook naar de bouwmarkt gaan, een bezemsteel kopen en daar zes stukjes van 2 cm afzagen en daar je luidsprekers op zetten. Maar weer onder de voorhoeken en midden achter. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 september 2004 Report Share Posted 16 september 2004 Gezien de moeilijkheden die je hebt om je bij ollanders goed verstaanbaar te maken, geef ik je in overweging andere boeken dan woordenboeken te gebruiken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny Posted 17 september 2004 Author Report Share Posted 17 september 2004 Hallo, Verstaanbaar maken kan ik me in veel gevallen wel denk ik, er zijn alleen zo van die typische woorden waar ik echt over moet nadenken welk woord ik moet gebruiken om het duidelijk te maken aan elke non-antwerpenaar. Dit is natuurlijk allemaal niet slecht bedoeld. Vriendelijke groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts