Jump to content

met zijn allen naar Klaas

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

hier heb ik ook wel zin aan, tenminste als de datum goed uitkomt (ploegendienst)

ik woon in zwolle

Met Henri er bij komt dat op twee personen in mijn auto (als jullie dat tenminste willen :D ), moet te doen zijn, er kunnen er drie bij in.

Leuk om te lezen dat we dit zo even organiseren met z'n allen. Marruh ... Moeten we Klaas niet vragen (of Spido) wanneer het goed uitkomt en hoeveel publiek hij kan hebben in Appelscha? :ph34r::blink::D

gr,

Maarten

PS. Als er nou nog iemand een exotisch snoer meeneemt, zo-eentje waar Spido niet in gelooft dan kan het een interessante avond worden.

Leuk om te lezen dat we dit zo even organiseren met z'n allen. Marruh ... Moeten we Klaas niet vragen (of Spido) wanneer het goed uitkomt en hoeveel publiek hij kan hebben in Appelscha? :ph34r::blink::D

gr,

Maarten

PS. Als er nou nog iemand een exotisch snoer meeneemt, zo-eentje waar Spido niet in gelooft dan kan het een interessante avond worden.

:rolleyes::confused::(

ik moet klaas nog even bellen :D:D

of we uberhaupt welkom zijn met zijn allen :unsure:;)

dit zal ik zometeen even doen , en dan laat ik klaas een paar datums noemen.

hij is de gastheer dus hij heeft het eerste woord. :)

ps: ik zat te denken om bijv. eerst langs gouda (misschien dat speedy mee wil)

dan langs afslag harderwijk (kan ik ruud en diy freak oppikken, en nog iemand uit amersfoort? misschien .?

en dan via zwolle naar appaelscha .

ik kan 5 mensen meenemen ,

als het er meer worden kan ik ook een 9 persoons busje meenemen vanaf de zaak, das ook gezellig ,

we zien wel . ;)

ik moet klaas nog even bellen :D:D

of we uberhaupt welkom zijn met zijn allen :unsure:;)

dit zal ik zometeen even doen , en dan laat ik klaas een paar datums noemen.

hij is de gastheer dus hij heeft het eerste woord. :)

ps: ik zat te denken om bijv. eerst langs gouda (misschien dat speedy mee wil)

dan langs afslag harderwijk (kan ik ruud en diy freak oppikken, en nog iemand uit amersfoort? misschien .?

en dan via zwolle naar appaelscha .

ik kan 5 mensen meenemen ,

als het er meer worden kan ik ook een 9 persoons busje meenemen vanaf de zaak, das ook gezellig ,

we zien wel . ;)

Dat zou ook kunnen, dan kunnen we (Henri, dhfreakie en ik) in Zwolle bij elkaar komen om vervolgens met zijn allen in

ik heb net klaas even gebeld, nou ja even ........ :D als je met die man over speakers begint is een uur niks.

hoe eerder jullie komen hoe liever ! zei hij,

het lijkt hem heel leuk en gezellig te worden.

als datum heb ik zaterdag 25 september geprikt.

als dat helemaal niet lukt , doen we 16 oktober .

ik wilde zorgen dat we om 1400 uur bij klaas zijn .

dan gaan we luisteren naar de PP soundstone 30 , de PP prince , en misschien de king of de soundstone 20 .

we zien wel. :)

ik heb net klaas even gebeld, nou ja even ........  :D als je met die man over speakers begint is een uur niks.

hoe eerder jullie komen hoe liever ! zei hij,

het lijkt hem heel leuk en gezellig te worden.

als datum heb ik zaterdag 25 september geprikt.

als dat helemaal niet lukt , doen we 16 oktober .

ik wilde zorgen dat we om 1400 uur bij klaas zijn .

dan gaan we luisteren naar de PP soundstone 30 , de PP prince , en misschien de king of de soundstone 20 .

we zien wel. :)

25 septober lijkt mij prima. :D 16 octember weet ik niet. :lol: Op een afgesproken plek in Zwolle kunnen we kijken wie met wie mee rijdt.

25 september heb ik het voorrecht :o om te werken, zoals het er nu naar uit ziet en ook nog storingsdienst (semafoon) :huh:

Ik zou graag een 'revival' willen meemaken, want ik heb tot nu toe alleen een prototype gehoord bij Bas in Hilversum :rolleyes:

Over Bas gesproken, die zal toch ook wel interesse hebben :unsure::D

16 oktober komt mij wat beter uit :)

Andr

25 september geniet mijn voorkeur, mede omdat ik in de week van 16 oktober mijn eerste contoles heb met mijn nieuwe collega's en het best wel een intensieve en lange week belooft te worden. Daarnaast ben ik twee zaterdagen daarop ook al de hele dag weg, dus dan houd ik niet zoveel (zeker niet genoeg) tijd over voor de studie. Dus als het even kan, op 25 september. Als het echt niet anders kan, op 16 oktober.

25 sept kan (met moeite). 9 en 16 Oct kan ook.

Zondag kan wat mij betreft ook, maar ik weet dat anderen daar wat moeite mee hebben.

Gaan we van te voren nog iets anders leuks doen.... Een korte luistersessie bij iemand thuis of in een winkel...???

Ik vindt het niet erg om vroeg te beginnen....

:)

Het maakt mij niet uit, maar als ik een voorkeur moet uitspreken, dan 16 oktober, want das in de vakantie... Heeft iedereen wel door trouwens, dat 16 oktober op een donderdag is? Ik dacht zelf namelijk dat het een zaterdag was, omdat 25 september ook op een zaterdag was en er bij 16 oktober geen dag stond vermeld...

Het maakt mij niet uit, maar als ik een voorkeur moet uitspreken, dan 16 oktober, want das in de vakantie... Heeft iedereen wel door trouwens, dat 16 oktober op een donderdag is? Ik dacht zelf namelijk dat het een zaterdag was, omdat 25 september ook op een zaterdag was en er bij 16 oktober geen dag stond vermeld...

16 oktober is op een zaterdag. 16 september is op een donderdag ;):D

16 oktober is op een zaterdag. 16 september is op een donderdag ;):D

ik zie de fout al. Ik keek op een jaarrooster van school dat online staat, blijkt dat het jaarrooster van vorig jaar te zijn! Misschien moeten ze het eens updaten... zucht... Vorig jaar was 16 oktober op een donderdag... Maar goed, 16 oktober blijkt de eerste dag van m'n vakantie te zijn, dit jaar, dus heeft nog steeds de voorkeur...

zit dadelijk heel nederland in het noorden op 16 oktober ???? :lol:

zullen we het dan maar op 16 oktober houden.

ik wilde om 1400 uur bij klaas zijn .

dus ik vertrek om 1130 uur ,

ben dan om 1150 uur in r'dam

om 1215 in gouda

en om 1245 probeer ik bij afslag harderwijk te zijn om daar diy freak en ruud op te pikken ,

en om 1330 ben ik ergens bij zwolle .

dus wie er mee wil rijden gaat gewoon langs de snelweg staan met een groot bord met KLAAS erop .

of nog beter , een bord met PP

dan ga ik boven op de rem en stap je in . :D