Jump to content

met zijn allen naar Klaas

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

het gaat, ik moet normaal werken tot 15:00 uur, maar kan wel eens eerder weg.

wat word de oppikplek dan, ik neem aan gezamelijk...

mijn werk zit dicht bij het Sofia ziekenhuis, maar als je via de snelweg gaan word het een oprit (niet zwolle noord, daarvan is de afrit nog dicht !!! ), dan word het dan Zwolle Centrum neem ik aan.

Waar werk je, bij welk bedrijf? Ik werk nl. ook in Zwolle, vlak bij het Sofia ziekenhuis. ;):rolleyes:

Ik werk bij Enertel, een Telco.

en bij welk bedrijf werk jij dan?

Waar woon je dan? Moet ik jou misschien ook oppikken?

Nee hoor, ik werk in Zwolle, maar woon op de veluwe. Dus, iedere dag op en neer.

Wat wel kan, is elkaar op een afgesproken plaats in Zwolle ontmoeten. Dan kunnen we altijd nog bekijken wie er eventueel met wie mee rijdt. :rolleyes:

Dat was dus ook mijn bedoeling :)

Het dominikanerklooster is wel best wat mij betreft

(das toch dat klooster naast het weezenlanden ziekenhuis??)

Yep, dat is dat klooster. Misschien is het makkelijk dat Erik daar ook naar toe komt, we kunnen daar in het straatje voor de ingang van de parkeerplaatsen van het klooster wel samenkomen, of nog beter op het parkeerterrein van het klooster zelf. Dan kunnen we van daaruit gezamelijk verder rijden. Ik heb wel uitrijmuntjes, dus dat is ook geen probleem :D

diy freak en ruud op te pikken 

Leuk plan, ware het niet dat ik er zelf, de berichten over je rijstijl zijn je voorbij gereden :o , naar toe rij :P

Pik ik diyfreak wel op uit .........?

Uit Hilversum als dat kan :) Ik woon in het centrum, maar kan best even naar een van de afslagen komen. Hilversum Noord alngs de A1 of Hilversum langs de A27?

jullie kunnen meerijden.

het liefst heb ik eigenlijk dat jullie ergens langs de snelweg gaan staan, ergnes waar ik niet zo hard kan , in een bocht of zo ,

dan rem ik even jullie stappen in en dan volgas weer verder :D

even serieus : is er egens bij zwolle een carpoolplaatsje bij een afslag ??

dhfreakie? :D

Ik zet de auto het liefst bij een restaurant langs de snelweg neer, daar valt ie niet zo op.

jullie kunnen meerijden.

het liefst heb ik eigenlijk dat jullie ergens langs de snelweg gaan staan, ergnes waar ik niet zo hard kan , in een bocht of zo ,

dan rem ik even jullie stappen in en dan volgas weer verder  :D

Ik zet de auto het liefst bij een restaurant langs de snelweg neer, daar valt ie niet zo op.

dat kan, het van der valk m(h)otel in zwolle, het is niet groot en heeft een ruime parkeer plaats

en is simpel te vinden

vanaf de snelweg afslag 21 Ommen en ff terug rijden je ziet van der valk dan aan je linkerhand verschijnen het is ook de eerste afslag naar links NA de vecht dus na de brug. (de afslag zwolle Noord is nog afgesloten voor werkzaamheden)

voor Beunky:

rij de de autoweg/ringweg tot aan de snelweg, sla af bij het Esso tankstation (niet de snelweg op dus) en rij door tot je het restaurant tegenkomt

plaatje voor de route

misschien is het het makkelijkst om ff een lijstje te maken, en die door iedereen die mee gaat te copy pasten

meerijden met Erik

dhfreakie

beunky

...

meerijden met ....

met eigen vervoer

...

misschien is het het makkelijkst om ff een lijstje te maken, en die door iedereen die mee gaat te copy pasten

meerijden met Erik

dhfreakie

beunky

...

meerijden met ....

met eigen vervoer

...

Nee hoor, was zijn eigen voorstel. ;):blink::D

jullie kunnen meerijden.

dan rem ik even jullie stappen in en dan volgas weer verder  :D

Begrijp ik nu goed dat jij (en ik) vanaf Zwolle met Erik meerijden? Ja, is prima hoor, maar dan kan ik bijna net zo goed met de trein naar Zwolle (moet er wel iemand mij van het station halen). Nijverdal - Zwolle is niet zo ver. 2x stoppen: Raalte en Heino. Bij die laatste kunnen ze eigenlijk net zo goed doorrijden ;) al kom je dan wel onzacht in aanraking met de tegemoetkomende trein (stom enkel spoor)...

jullie kunnen meerijden.

dan rem ik even jullie stappen in en dan volgas weer verder

Ik werd zojuist gewezen op dit draadje door DIY_Freak. Zal ik eens kijken of ik ook kan komen? Als dat tenminste nog kan, want het wordt een hele club zo. Lijkt me wel erg gezellig!

We kunnen ook nog luisteren naar de boxjes van de scheidingsfiltertesten. Ook als ik niet kan, kan ik ze altijd nog aan DIY_Freak meegeven inclusief equalizer/fasedraaier. Als dat de luistersessie van de PP's tenminste niet teveel verstoort want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Erik, graag reaktie desnoods via PB.

Groetjes, Jeroen

Ik werd zojuist gewezen op dit draadje door DIY_Freak. Zal ik eens kijken of ik ook kan komen? Als dat tenminste nog kan, want het wordt een hele club zo. Lijkt me wel erg gezellig!

We kunnen ook nog luisteren naar de boxjes van de scheidingsfiltertesten. Ook als ik niet kan, kan ik ze altijd nog aan DIY_Freak meegeven inclusief equalizer/fasedraaier. Als dat de luistersessie van de PP's tenminste niet teveel verstoort want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Erik, graag reaktie desnoods via PB.

Groetjes, Jeroen

beste jeroen ,

van mij mag je :D

alleen moet je even kijken hoe je er komt,

je kan met mij mee, en dan moet je misschien ook naar utrecht op de carpoolplaats.

ik lees het wel wat jij het makkelijkst vind. :)