Jump to content

met zijn allen naar Klaas

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Informatie voor Weggebruikers

Er wordt gewerkt aan de weg Emmen - Beilen - Drachten (N31), m.n. aan het gedeelte tussen Westerbork en Smilde.

De afslag op de A28 ter hoogte van Westerbork, met aansluiting op de N31 (richting Smilde, Appelscha, Drachten), kan hierdoor niet worden gebruikt.

De volgende route wordt aanbevolen:

- A28 volgen tot Meppel (knooppunt Lankhorst)

- Bij knooppunt Lankhorst slaat u af in de richting Leeuwarden(A32)

- Op de A32 neemt u de afslag naar Havelte, Diever. Blijf deze richting volgen. U rijdt dan na enige tijd langs de Drentse Hoofdvaart in de richting Assen.

- Ter hoogte van Smilde (Hoogersmilde) neemt u de afslag (linksaf) naar Appelscha. U rijdt dan langs de Opsterlandse Compagnonsvaart.

- Bij het bord "Appelscha - gemeente Ooststellingwerf" slaat u rechtsaf, richting Ravenswoud.

- Na een paar honderd meter is er een afslag naar rechts. Dit is de Nieuwe Vaart. Op nummer 6 bent u van harte welkom.

zeg hans,,

waar verzamelen wij eigenlijk,

i kbedoel waar is die carpolplaats bij de meern ,

ik kan hem even niet zo snel voor de geest halen..,, :unsure:

Dat is afslag De Meern (vanuit R'dam), rechts af en dan zie je het al liggen.

Er zit ook een AC restaurant, dat kan niet missen :rolleyes:

Je kunt auto's bij het restaurant parkeren of op de carpoolplaats, beiden zijn druk bezocht en liggen in zicht.

route_r_8.jpg

Andr

Informatie voor Weggebruikers

Er wordt gewerkt aan de weg Emmen - Beilen - Drachten (N31), m.n. aan het gedeelte tussen Westerbork en Smilde.

De afslag op de A28 ter hoogte van Westerbork, met aansluiting op de N31 (richting Smilde, Appelscha, Drachten), kan hierdoor niet worden gebruikt.

De volgende route wordt aanbevolen:

- A28 volgen tot Meppel (knooppunt Lankhorst)

- Bij knooppunt Lankhorst slaat u af in de richting Leeuwarden(A32)

- Op de A32 neemt u de afslag naar Havelte, Diever. Blijf deze richting volgen. U rijdt dan na enige tijd langs de Drentse Hoofdvaart in de richting Assen.

- Ter hoogte van Smilde (Hoogersmilde) neemt u de afslag (linksaf) naar Appelscha. U rijdt dan langs de Opsterlandse Compagnonsvaart.

- Bij het bord "Appelscha - gemeente Ooststellingwerf" slaat u rechtsaf, richting Ravenswoud.

- Na een paar honderd meter is er een afslag naar rechts. Dit is de Nieuwe Vaart. Op nummer 6 bent u van harte welkom.

Dit alles is voor mij gesneden koek. Een ieder die het niet weet, kan achter mij aan rijden. Juist via de binnenwegen. ;):)

En ik ga er af bij de afslag Wolvega, richting Oldeberkoop, veel sneller, beter. ;)

(...) En ik ga er af bij de afslag Wolvega, richting Oldeberkoop, veel sneller, beter. ;)

Dan hoop ik voor jou - en vooral ook voor Erik - dat je ook weet waar op die N351 altijd de reesflitsers worden neergezet!

Gevaarlijke weg, overigens. Waar die rooie motor in de boom hangt, vlak bij club 't Famke, is Spiekerboer destijds op die trekker met brandhout gevlogen. 't Schijnt dat-ie even werd afgeleid...

Langs de Drentse Hoofdvaart (N371) is echt korter, hoor.

(...) En ik ga er af bij de afslag Wolvega, richting Oldeberkoop, veel sneller, beter. ;)

Dan hoop ik voor jou - en vooral ook voor Erik - dat je ook weet waar op die N351 altijd de reesflitsers worden neergezet!

Gevaarlijke weg, overigens. Waar die rooie motor in de boom hangt, vlak bij club 't Famke, is Spiekerboer destijds op die trekker met brandhout gevlogen. 't Schijnt dat-ie even werd afgeleid...

Langs de Drentse Hoofdvaart (N371) is echt korter, hoor.

Die kassa's van spee, (die graaiboer van Zalm) ja, ik weet het. Ik ben daar al een paar keer betrapt met de levensgevaarlijke en bloedstollende snelheid van 86 km. per uur.

Maar ja, ik heb daar familie wonen, dus. En 't Famke, ja dat weet ik ook, kunnen we op de terugweg ook nog wel even langs gaan. ;):D

En Spiekerboer, wat moest die daar dan? :o:ph34r:;):D

Guest Hubertinus

Nee, ik niet. Heb ook niet de intentie om daar te gaan koekeloeren.

Maar om nu zo'n 13 pagina's met het afspreken te vullen hoe naar een paar luidsprekers te gaan luisteren...

Hubertinus

Nee, ik niet. Heb ook niet de intentie om daar te gaan koekeloeren.

Maar om nu zo'n 13 pagina's met het afspreken te vullen hoe naar een paar luidsprekers te gaan luisteren...

Hubertinus

Heb jij ooit wel eens een afspraak gemaakt met 13 zeer verschillende mensen die allemaal hetzelfde willen, maar stuk voor stuk uit een ander deel van dit enorme en zeer uitgestrekte land komen? :o Nou, daar heb je minstens 3,4, of nog meer pagina's voor nodig om dat een beetje in goede banen te leiden. ;):D

Guest Hubertinus

CJ, ik moet je bekennen dat ik dat nog nooit gedaan heb.

Die Perfect Performers, dat zijn toch die speakers waarmee ene Puur hier op het forum zo'n miskoop had gedaan? Ik meen me te herinneren dat die jongen zijn wereld instortte toen hij ze thuis had en ze niet zo klonken als hij dacht dat ze klonken.

Hubertinus

Die Perfect Performers, dat zijn toch die speakers waarmee ene Puur hier op het forum zo'n miskoop had gedaan? Ik meen me te herinneren dat die jongen zijn wereld instortte toen hij ze thuis had en ze niet zo klonken als hij dacht dat ze klonken.

Hubertinus

Setbeschrijving: Puur

Platenspeler: Lenco L76, Hadcock GH 228 E, Empire MC10P Super

CD speler: Sony XA50ES

Phono versterker: Sonneteer Sedley

Tuner: Sansui TU-719

Versterker: Sonneteer Alabaster

Luidsprekers: Perfect Performer King

Interlinks: zelfbouw

Luidsprekerkabel: Aircom Plus

Wat denk je :confused: zou hij ze dan gehouden hebben <_<;)

Moet iemand anders dan Puur zelf die beschrijving wel op het net zetten? <_<

Maar toch was daar iets mee Ruud.

Hubertinus

ja,

maar gelukkig stond de maker van de PP open voor kritiek , en heeft ie ze wat aangepast.

waar vind je dat nog ... :rolleyes:

ik heb mijn acoustat esl's helemaal zelf aan moeten passen, omdat de fabrikant geen oren had denk ik ,

en die waren nog veel duurder dan de PP's ;)

Maar toch was daar iets mee Ruud.

Hubertinus

ja,

maar gelukkig stond de maker van de PP open voor kritiek , en heeft ie ze wat aangepast.

De fabrikant gaat inderdaad zeer serieus om met kritiek op zijn luidsprekers. Ik kan me herinneren dat hij vanwege commentaar op het uiterlijk van de speaker zelfs de koeienvanger heeft weggelaten die er aanvankelijk opzat (een handgreep voor keukenkastjes, uit de IKEA-collectie). B)