RonL Posted 14 oktober 2004 Report Share Posted 14 oktober 2004 (...) Wat een pretenties! (...) Laat Henrie toch gewoon zijn cd's meenemen. Een beetje speaker en een beetje vent moet daar tegen kunnen. Voorzover ik de PP's heb beluisterd zijn ze overigens het best geschikt voor teringherrie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 (...) Als serieus ondernemer wordt het tijd dat je je doelgroep ook eens serieus neemt... BTW, Jij wil is met een 't' Beste Ron, Okay, jij wil is met t. Suiker erbij? Melk? Jouw zin "Als serieus ondernemer wordt het tijd (...)" is overigens een Tante Betje-stijlbloempje. Ondernemer is Spido niet, en al helemaal geen serieuze. Je verwart hem hardnekkig en kennelijk opzettelijk met iemand anders. Dat de Perfect Performers in staat zijn tot een behoorlijke dynamiek en een forse laagweergave - wat bij jouw luidsprekers deerlijk ontbreekt - wekt kennelijk jouw jaloezie op. Maar je opmerking is onzinnig. Als een luidspreker geschikt is voor herriemuziek, is-ie ook geschikt voor klassiek of jazz. Een luidspreker is namelijk een stuk akoestisch gereedschap zonder eigen smaak of voorkeur. Tenslotte herinner ik je aan wat jij zelf na de beluistering bij Erik Klijnsmit schreef op ditzelfde forum: RonL, 14-9-2003 (hear.nl) De PP is OK. (...) De PP is erg "revealing" en geeft subtiele details mooi weer. En dat alles zonder waarneembare kleuring: je hebt niet het idee naar een kast te luisteren (...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 heeft KF ook mogelijkheden voor LP ??? (...) Beste DHFreakie, Jawel: er staat een prehistorische Thorens TD-126 MkIII "electronic" draaitafel met SME 3009 mkII arm, Ortofon MC200 element en Ortofon MCA-10 pre-amp. Alternatief: een Akai AP-206C draaitafel met Empire MC 10P element. Maar het zou best kunnen zijn, dat deze elementen heel anders klinken dan wat jij gewend bent: elementen verschillen immers klankmatig veel van elkaar - net zoals luidsprekers. Je kunt overwegen om je eigen pick-up kop (mits met SME-aansluiting) mee te nemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 15 oktober 2004 Author Report Share Posted 15 oktober 2004 ieder PP topic begint na zo'n 16 pagina's toch een beetje te ontsporen gelukkig kunnen we na morgen een nieuw PP topic openen over hoe het was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 gelukkig kunnen we na morgen een nieuw PP topic openen over hoe het was. Ik ben razend benieuwd. Ik moet ook nog steeds een keer bij KF op bezoek maar voorlopig schuif ik dat even voor me uit. Ik hoop dat de discussies inhoudelijk kunnen, mogen en zullen zijn. Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 (Heavy) metal of rock heb ik ook absoluut geen moeite mee. Ja, dat weet ik. Neem die cd met die drum solo's ook even mee, kun je meteen horen of het verschil je bevalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 Voorlopig ben ik voornemens om de volgende cd's mee te nemen: Beethoven Negen door Von Karajan, de 1963-opname: Mahler Twee door het Concertgebouworkest en Chailly: http://decca.ddd.de/catalogue/getcover.php...028302&size=150 Mahler Vijf door het Concertgebouworkest en Chailly: http://decca.ddd.de/catalogue/getcover.php...588602&size=150 Rachmaninovs eerste en tweede pianoconcert door Zimmerman en het Boston Symphony Orchestra o.l.v. Seiji Ozawa: Yundi Li: Chopin: Yundi Li: Liszt: Goldberg Variationen van Bach door Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 heeft KF ook mogelijkheden voor LP ??? (...) Beste DHFreakie, Jawel: er staat een prehistorische Thorens TD-126 MkIII "electronic" draaitafel met SME 3009 mkII arm, Ortofon MC200 element en Ortofon MCA-10 pre-amp. Alternatief: een Akai AP-206C draaitafel met Empire MC 10P element. Maar het zou best kunnen zijn, dat deze elementen heel anders klinken dan wat jij gewend bent: elementen verschillen immers klankmatig veel van elkaar - net zoals luidsprekers. Je kunt overwegen om je eigen pick-up kop (mits met SME-aansluiting) mee te nemen. ik denk niet dat dat voor mij veel gaat uitmaken aangezien ik de rest ook niet "ken" dus ik neem gewoon wat mee en zie wel wat het wordt. Ik denk dat ik in elk geval deze LP's CD's meeneem Pink Floyd - DSOTM de 30jarigefeest uitgave Syd Barrett - The Return Of The Crazy Diamond, op deze plaat is hij alleen met zijn gitaar in de studio, en zit een aantal nummers in te spelen. met alle "foutjes" en af en toe gebabbel met voornamelijk Dave Gilmore erop. De Ultieme Demonstratie Disc - van Chesky Records Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 Ik neem van alles wat mee. Meestal zit m'n mapje vol met cd's van Dream Theater, Opeth, The Gathering, Pink Floyd en nog wat los grut als Mark Hollis (erg audiofiel verantwoord ), Nick Cave, Talk Talk, Soundgarden, Queens Of The Stone Age enz... Van alles wat dus, maar meestal vooral pop, rock en metal. Ik kan ook wel wat elektronica meenemen als dat gewenst is (vast niet ) als Massive Attack, Portishead, Mogwai of Lamb... Maar daar heb ik niet zoveel van... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 15 oktober 2004 Author Report Share Posted 15 oktober 2004 dit is het enige wat ik wil horen, als tegenhamger van de muziek van henrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 dit is het enige wat ik wil horen, als tegenhamger van de muziek van henrie Ik heb ook wel muziek met orgel hoor Niet alleen orgel, maar wel met orgel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 Och ik breng gewoon 'n stapel mee, kunnen we nog zien of we iets draaien.... Om op voorhand al te zeggen.... dat is geschikt.... ik kan dat niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 Och ik breng gewoon 'n stapel mee, kunnen we nog zien of we iets draaien.... Om op voorhand al te zeggen.... dat is geschikt.... ik kan dat niet. Neem je ook de tuner mee? Dan heb ik voorlopig een degelijke tuner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 Och ik breng gewoon 'n stapel mee, kunnen we nog zien of we iets draaien.... Om op voorhand al te zeggen.... dat is geschikt.... ik kan dat niet. Neem je ook de tuner mee? Dan heb ik voorlopig een degelijke tuner Dat was afgesproken, dus die gaat mee.... Een klein probleemje is dat er geen voetjes onder zitten, het ding is van een vriend geweest, die hem indertijd in een kast had gebouwd. Je kunt er b.v. spikes onder lijmen, of voetjes van een ander oud apparaat, ik zal nog eens rond kijken of ik nog wat heb liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 Och ik breng gewoon 'n stapel mee, kunnen we nog zien of we iets draaien.... Om op voorhand al te zeggen.... dat is geschikt.... ik kan dat niet. Neem je ook de tuner mee? Dan heb ik voorlopig een degelijke tuner Dat was afgesproken, dus die gaat mee.... Een klein probleemje is dat er geen voetjes onder zitten, het ding is van een vriend geweest, die hem indertijd in een kast had gebouwd. Je kunt er b.v. spikes onder lijmen, of voetjes van een ander oud apparaat, ik zal nog eens rond kijken of ik nog wat heb liggen. Als je wilt: hartstikke bedankt. Als je niets hebt: geen probleem. Ik vind wel wat, ergens Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 Verzamelen we nog steeds bij De Meern om 12-12:15 Kheb nogal een vracht spullen van m'n werk bij me die ik moet uitladen morgen .... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 Och ik breng gewoon 'n stapel mee, kunnen we nog zien of we iets draaien.... Om op voorhand al te zeggen.... dat is geschikt.... ik kan dat niet. Neem je ook de tuner mee? Dan heb ik voorlopig een degelijke tuner Dat was afgesproken, dus die gaat mee.... Een klein probleemje is dat er geen voetjes onder zitten, het ding is van een vriend geweest, die hem indertijd in een kast had gebouwd. Je kunt er b.v. spikes onder lijmen, of voetjes van een ander oud apparaat, ik zal nog eens rond kijken of ik nog wat heb liggen. Hans is een soort malle Pietje, hij heeft altijd nog wel ergens iets liggen om een mede-forummer te verblijden. Misschien had ie het daarom wel zo naar zijn zin op de zolder van S.O.T.A. Jerry Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 CJ en Henrie, even voor de duidelijkheid: zaterdag 16 oktober 2004 om kwart voor een bij het station? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 CJ en Henrie, even voor de duidelijkheid: zaterdag 16 oktober 2004 om kwart voor een bij het station? Ik neem de trein van 11:40uur. Dan ben ik als het goed is om 12:42uur in Zwolle (volgens de ns-reisplanner). Ik neem aan dat je op het parkeerterrein bij de ingang van het station staat te wachten? Je auto vind ik dan wel denk ik. Wat voor kleur heeft ie eigenlijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 CJ en Henrie, even voor de duidelijkheid: zaterdag 16 oktober 2004 om kwart voor een bij het station? Ik neem de trein van 11:40uur. Dan ben ik als het goed is om 12:42uur in Zwolle (volgens de ns-reisplanner). Ik neem aan dat je op het parkeerterrein bij de ingang van het station staat te wachten? Je auto vind ik dan wel denk ik. Wat voor kleur heeft ie eigenlijk? Yep. Je kunt me herkennen aan een rode roos Nee geintje, mijn auto is bordeauxrood-metallic, sommige mensen zeggen paars, maar dat is ie niet Je hebt mijn telefoonnummer, ik zorg dat ik er op tijd ben en als er wat is, kun je me altijd bellen (geld ook voor CJ ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 CJ en Henrie, even voor de duidelijkheid: zaterdag 16 oktober 2004 om kwart voor een bij het station? Ik neem de trein van 11:40uur. Dan ben ik als het goed is om 12:42uur in Zwolle (volgens de ns-reisplanner). Ik neem aan dat je op het parkeerterrein bij de ingang van het station staat te wachten? Je auto vind ik dan wel denk ik. Wat voor kleur heeft ie eigenlijk? Yep. Je kunt me herkennen aan een rode roos Nee geintje, mijn auto is bordeauxrood-metallic, sommige mensen zeggen paars, maar dat is ie niet Je hebt mijn telefoonnummer, ik zorg dat ik er op tijd ben en als er wat is, kun je me altijd bellen (geld ook voor CJ ). Ok, duidelijk... Overigens kan ik je niet bellen in de trein, want ik heb geen mobiel. Maar ik zal je nummer wel meenemen. Mocht er iets zijn, dan vraag ik wel een mobiel te leen van een andere passagier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 12:00 bij De Meern.... ook voor Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 12:00 bij De Meern.... ook voor Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 16 oktober 2004 Report Share Posted 16 oktober 2004 veel plezier vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts