Jump to content

met zijn allen naar Klaas

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

CJ en Henrie, even voor de duidelijkheid: zaterdag 16 oktober 2004 om kwart voor een bij het station?

Ik neem de trein van 11:40uur. Dan ben ik als het goed is om 12:42uur in Zwolle (volgens de ns-reisplanner). Ik neem aan dat je op het parkeerterrein bij de ingang van het station staat te wachten? Je auto vind ik dan wel denk ik. Wat voor kleur heeft ie eigenlijk?

Yep. Je kunt me herkennen aan een rode roos :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Nee geintje, mijn auto is bordeauxrood-metallic, sommige mensen zeggen paars, maar dat is ie niet ;):D

Je hebt mijn telefoonnummer, ik zorg dat ik er op tijd ben en als er wat is, kun je me altijd bellen (geld ook voor CJ ;):D ).

Ok, duidelijk...

Overigens kan ik je niet bellen in de trein, want ik heb geen mobiel. Maar ik zal je nummer wel meenemen. Mocht er iets zijn, dan vraag ik wel een mobiel te leen van een andere passagier :)

Heb jij geen mobiel???????????????? :confused: Wordt het dan geen tijd om dat wel een keer te hebben? Want w

Ok, duidelijk...

Overigens kan ik je niet bellen in de trein, want ik heb geen mobiel. Maar ik zal je nummer wel meenemen. Mocht er iets zijn, dan vraag ik wel een mobiel te leen van een andere passagier :)

Ongelofelijk :o

Voor

Guttegut... Hele generaties zijn opgegroeid zonder mobiel en als je nu roept dat je geen mobiel hebt, is dat ineens ongelovelijk. Want ja, hoe moet dat dan toch, als iemand je wil bellen... Ehhh... nou ja, net als vroegah: bel me op de huistelefoon. En als ik er niet ben, heb je pech gehad. Of stuur me anders een mailtje...

Ik heb ooit wel een mobiel gehad (ligt nog wel ergens in de kast), maar in het jaar dat ik 'm had, ben ik er misschien 3x op gebeld (thuis!) en heb ik voor misschien 25 Oud-Hollandsche guldensch ;) zelf gebeld. Vond het dus niet echt nodig het abonnement te verlengen o.i.d. En weet je, ik leef er niet minder gelukkig door... :)

Guttegut... Hele generaties zijn opgegroeid zonder mobiel en als je nu roept dat je geen mobiel hebt, is dat ineens ongelovelijk. Want ja, hoe moet dat dan toch, als iemand je wil bellen... Ehhh... nou ja, net als vroegah: bel me op de huistelefoon. En als ik er niet ben, heb je pech gehad. Of stuur me anders een mailtje...

Ik heb ooit wel een mobiel gehad (ligt nog wel ergens in de kast), maar in het jaar dat ik 'm had, ben ik er misschien 3x op gebeld (thuis!) en heb ik voor misschien 25 Oud-Hollandsche guldensch ;) zelf gebeld. Vond het dus niet echt nodig het abonnement te verlengen o.i.d. En weet je, ik leef er niet minder gelukkig door... :)

Is dat wel zo? :) Ik heb juist het gevoel dat ik met een mobiel veeeeeeel gelukkiger ben dan zonder. :cool2::)

Aha! Ze zijn begonnen! Ik ben benieuwd naar het eerste uitgebreide (uiteraard) verslag!
Aha! Ze zijn begonnen! Ik ben benieuwd naar het eerste uitgebreide (uiteraard) verslag!

Het is druk in Appelscha denk ik filevorming bij KF zijn nederige stulp ..

En ik ben vreselijk nieuwsgierig en wacht met spanning op de bevindingen van

de audio cracks :ph34r::ph34r::ph34r:

He Spido zou jij Klaas niet gaan helpen met de bediening (catering heet dat tegenwoordig) of had je geen zin om in de file te staan :):)

Ytzen