beunky Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 Wie moet ik eventueel oppikken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 beunky said: Wie moet ik eventueel oppikken? Mij? Ik woon in Enschede, jij in Rijssen geloof ik(?)... Dat ligt in de buurt van Almelo geloof ik he? Ik kan daar wel met de trein heen. Als je me vanaf Almelo Centraal (De Riet mag ook hoor) zou willen halen, graag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 Henrie said: beunky said: Wie moet ik eventueel oppikken? Mij? Ik woon in Enschede, jij in Rijssen geloof ik(?)... Dat ligt in de buurt van Almelo geloof ik he? Ik kan daar wel met de trein heen. Als je me vanaf Almelo Centraal (De Riet mag ook hoor) zou willen halen, graag! Rijssen heeft een station... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 beunky said: Henrie said: beunky said: Wie moet ik eventueel oppikken? Mij? Ik woon in Enschede, jij in Rijssen geloof ik(?)... Dat ligt in de buurt van Almelo geloof ik he? Ik kan daar wel met de trein heen. Als je me vanaf Almelo Centraal (De Riet mag ook hoor) zou willen halen, graag! Rijssen heeft een station... Almelo heeft er 2 Maar voor Rijssen moet ik overstappen... Wierden of Nijverdal is ook wel goed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 erik klijnsmit said: zit dadelijk heel nederland in het noorden op 16 oktober ???? zullen we het dan maar op 16 oktober houden. ik wilde om 1400 uur bij klaas zijn . dus ik vertrek om 1130 uur , ben dan om 1150 uur in r'dam om 1215 in gouda en om 1245 probeer ik bij afslag harderwijk te zijn om daar diy freak en ruud op te pikken , en om 1330 ben ik ergens bij zwolle . dus wie er mee wil rijden gaat gewoon langs de snelweg staan met een groot bord met KLAAS erop . of nog beter , een bord met PP dan ga ik boven op de rem en stap je in . Mag ik ook mee...???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 Henrie said: ... Almelo heeft er 2 ... En 'n stoplicht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 RonL said: Henrie said: ... Almelo heeft er 2 ... En 'n stoplicht! Daar is altijd wat te doen.... soms is 't rood, en soms is 't...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 Ja, ja... Finkers... En de Jehova's zitten naast de Moskee, ik weet het Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 Henrie said: beunky said: Henrie said: beunky said: Wie moet ik eventueel oppikken? Mij? Ik woon in Enschede, jij in Rijssen geloof ik(?)... Dat ligt in de buurt van Almelo geloof ik he? Ik kan daar wel met de trein heen. Als je me vanaf Almelo Centraal (De Riet mag ook hoor) zou willen halen, graag! Rijssen heeft een station... Almelo heeft er 2 Maar voor Rijssen moet ik overstappen... Wierden of Nijverdal is ook wel goed... Je hoeft niet altijd over te stappen, soms kun je rechtstreeks vanuit Enschede zonder in Wierden over te stappen, soms moet je overstappen. Het zou voor mij de zaak een stuk makkelijker maken als je in Rijssen zou kunnen komen, als het echt niet kan dan kan ik je eventueel in Wierden of Nijverdal wel ophalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 beunky said: Henrie said: beunky said: Henrie said: beunky said: Wie moet ik eventueel oppikken? Mij? Ik woon in Enschede, jij in Rijssen geloof ik(?)... Dat ligt in de buurt van Almelo geloof ik he? Ik kan daar wel met de trein heen. Als je me vanaf Almelo Centraal (De Riet mag ook hoor) zou willen halen, graag! Rijssen heeft een station... Almelo heeft er 2 Maar voor Rijssen moet ik overstappen... Wierden of Nijverdal is ook wel goed... Je hoeft niet altijd over te stappen, soms kun je rechtstreeks vanuit Enschede zonder in Wierden over te stappen, soms moet je overstappen. Het zou voor mij de zaak een stuk makkelijker maken als je in Rijssen zou kunnen komen, als het echt niet kan dan kan ik je eventueel in Wierden of Nijverdal wel ophalen Die rechtstreekse verbinding naar Rijssen (stoptrein naar Deventer) rijdt alleen van Enschede Centraal en Hengelo Centraal geloof ik. Ik stap op Enschede Drienerlo in en daar stopt alleen de stoptrein Enschede-Zwolle. Dus ik zou liever in Wierden opgepikt worden. Dat ligt toch ook redelijk op de route Rijssen-Zwolle, of niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 Henrie said: beunky said: Henrie said: beunky said: Henrie said: beunky said: Wie moet ik eventueel oppikken? Mij? Ik woon in Enschede, jij in Rijssen geloof ik(?)... Dat ligt in de buurt van Almelo geloof ik he? Ik kan daar wel met de trein heen. Als je me vanaf Almelo Centraal (De Riet mag ook hoor) zou willen halen, graag! Rijssen heeft een station... Almelo heeft er 2 Maar voor Rijssen moet ik overstappen... Wierden of Nijverdal is ook wel goed... Je hoeft niet altijd over te stappen, soms kun je rechtstreeks vanuit Enschede zonder in Wierden over te stappen, soms moet je overstappen. Het zou voor mij de zaak een stuk makkelijker maken als je in Rijssen zou kunnen komen, als het echt niet kan dan kan ik je eventueel in Wierden of Nijverdal wel ophalen Die rechtstreekse verbinding naar Rijssen (stoptrein naar Deventer) rijdt alleen van Enschede Centraal en Hengelo Centraal geloof ik. Ik stap op Enschede Drienerlo in en daar stopt alleen de stoptrein Enschede-Zwolle. Dus ik zou liever in Wierden opgepikt worden. Dat ligt toch ook redelijk op de route Rijssen-Zwolle, of niet? Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 beunky said: Henrie said: beunky said: Henrie said: beunky said: Henrie said: beunky said: Wie moet ik eventueel oppikken? Mij? Ik woon in Enschede, jij in Rijssen geloof ik(?)... Dat ligt in de buurt van Almelo geloof ik he? Ik kan daar wel met de trein heen. Als je me vanaf Almelo Centraal (De Riet mag ook hoor) zou willen halen, graag! Rijssen heeft een station... Almelo heeft er 2 Maar voor Rijssen moet ik overstappen... Wierden of Nijverdal is ook wel goed... Je hoeft niet altijd over te stappen, soms kun je rechtstreeks vanuit Enschede zonder in Wierden over te stappen, soms moet je overstappen. Het zou voor mij de zaak een stuk makkelijker maken als je in Rijssen zou kunnen komen, als het echt niet kan dan kan ik je eventueel in Wierden of Nijverdal wel ophalen Die rechtstreekse verbinding naar Rijssen (stoptrein naar Deventer) rijdt alleen van Enschede Centraal en Hengelo Centraal geloof ik. Ik stap op Enschede Drienerlo in en daar stopt alleen de stoptrein Enschede-Zwolle. Dus ik zou liever in Wierden opgepikt worden. Dat ligt toch ook redelijk op de route Rijssen-Zwolle, of niet? Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 Henrie said: beunky said: Henrie said: beunky said: Henrie said: beunky said: Henrie said: beunky said: Wie moet ik eventueel oppikken? Mij? Ik woon in Enschede, jij in Rijssen geloof ik(?)... Dat ligt in de buurt van Almelo geloof ik he? Ik kan daar wel met de trein heen. Als je me vanaf Almelo Centraal (De Riet mag ook hoor) zou willen halen, graag! Rijssen heeft een station... Almelo heeft er 2 Maar voor Rijssen moet ik overstappen... Wierden of Nijverdal is ook wel goed... Je hoeft niet altijd over te stappen, soms kun je rechtstreeks vanuit Enschede zonder in Wierden over te stappen, soms moet je overstappen. Het zou voor mij de zaak een stuk makkelijker maken als je in Rijssen zou kunnen komen, als het echt niet kan dan kan ik je eventueel in Wierden of Nijverdal wel ophalen Die rechtstreekse verbinding naar Rijssen (stoptrein naar Deventer) rijdt alleen van Enschede Centraal en Hengelo Centraal geloof ik. Ik stap op Enschede Drienerlo in en daar stopt alleen de stoptrein Enschede-Zwolle. Dus ik zou liever in Wierden opgepikt worden. Dat ligt toch ook redelijk op de route Rijssen-Zwolle, of niet? Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 dhfreakie said: hier heb ik ook wel zin aan, tenminste als de datum goed uitkomt (ploegendienst) ik woon in zwolle En? Komt de datum goed uit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 17 september 2004 Report Share Posted 17 september 2004 het gaat, ik moet normaal werken tot 15:00 uur, maar kan wel eens eerder weg. wat word de oppikplek dan, ik neem aan gezamelijk... mijn werk zit dicht bij het Sofia ziekenhuis, maar als je via de snelweg gaan word het een oprit (niet zwolle noord, daarvan is de afrit nog dicht !!! ), dan word het dan Zwolle Centrum neem ik aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 18 september 2004 Report Share Posted 18 september 2004 dhfreakie said: het gaat, ik moet normaal werken tot 15:00 uur, maar kan wel eens eerder weg.wat word de oppikplek dan, ik neem aan gezamelijk... mijn werk zit dicht bij het Sofia ziekenhuis, maar als je via de snelweg gaan word het een oprit (niet zwolle noord, daarvan is de afrit nog dicht !!! ), dan word het dan Zwolle Centrum neem ik aan. Ik ga binnendoor, over Nijverdal. Ik ga normaliter naar het Dominikanerklooster aan de Assendorperstraat, dat is niet eens zo gek ver weg van het Sofia ziekenhuis, als ik me niet vergis. Dan kan ik je daar zo oppikken. Als Erik misschien wil aangeven waar ie naar toe rijd, dan kunnen we vanaf die plek achter elkaar aan rijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 18 september 2004 Report Share Posted 18 september 2004 erik klijnsmit said: zit dadelijk heel nederland in het noorden op 16 oktober ???? zullen we het dan maar op 16 oktober houden. ik wilde om 1400 uur bij klaas zijn . dus ik vertrek om 1130 uur , ben dan om 1150 uur in r'dam om 1215 in gouda en om 1245 probeer ik bij afslag harderwijk te zijn om daar diy freak en ruud op te pikken , en om 1330 ben ik ergens bij zwolle . dus wie er mee wil rijden gaat gewoon langs de snelweg staan met een groot bord met KLAAS erop . of nog beter , een bord met PP dan ga ik boven op de rem en stap je in . Als ik dat zo bekijk, rijdt jij beter op tijd dan NS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 18 september 2004 Report Share Posted 18 september 2004 dhfreakie said: het gaat, ik moet normaal werken tot 15:00 uur, maar kan wel eens eerder weg.wat word de oppikplek dan, ik neem aan gezamelijk... mijn werk zit dicht bij het Sofia ziekenhuis, maar als je via de snelweg gaan word het een oprit (niet zwolle noord, daarvan is de afrit nog dicht !!! ), dan word het dan Zwolle Centrum neem ik aan. Waar werk je, bij welk bedrijf? Ik werk nl. ook in Zwolle, vlak bij het Sofia ziekenhuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 18 september 2004 Report Share Posted 18 september 2004 C J said: dhfreakie said: het gaat, ik moet normaal werken tot 15:00 uur, maar kan wel eens eerder weg.wat word de oppikplek dan, ik neem aan gezamelijk... mijn werk zit dicht bij het Sofia ziekenhuis, maar als je via de snelweg gaan word het een oprit (niet zwolle noord, daarvan is de afrit nog dicht !!! ), dan word het dan Zwolle Centrum neem ik aan. Waar werk je, bij welk bedrijf? Ik werk nl. ook in Zwolle, vlak bij het Sofia ziekenhuis. Waar woon je dan? Moet ik jou misschien ook oppikken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 september 2004 Author Report Share Posted 18 september 2004 Hans van Liempd said: erik klijnsmit said: zit dadelijk heel nederland in het noorden op 16 oktober ???? zullen we het dan maar op 16 oktober houden. ik wilde om 1400 uur bij klaas zijn . dus ik vertrek om 1130 uur , ben dan om 1150 uur in r'dam om 1215 in gouda en om 1245 probeer ik bij afslag harderwijk te zijn om daar diy freak en ruud op te pikken , en om 1330 ben ik ergens bij zwolle . dus wie er mee wil rijden gaat gewoon langs de snelweg staan met een groot bord met KLAAS erop . of nog beter , een bord met PP dan ga ik boven op de rem en stap je in . Mag ik ook mee...???? jij bent een apart geval hans eehhm even denken , wat is voor jou het makkelijkst ....... carpoolplaats barendrecht?? of ergens eentje bij utrecht?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 18 september 2004 Report Share Posted 18 september 2004 beunky said: C J said: dhfreakie said: het gaat, ik moet normaal werken tot 15:00 uur, maar kan wel eens eerder weg.wat word de oppikplek dan, ik neem aan gezamelijk... mijn werk zit dicht bij het Sofia ziekenhuis, maar als je via de snelweg gaan word het een oprit (niet zwolle noord, daarvan is de afrit nog dicht !!! ), dan word het dan Zwolle Centrum neem ik aan. Waar werk je, bij welk bedrijf? Ik werk nl. ook in Zwolle, vlak bij het Sofia ziekenhuis. Waar woon je dan? Moet ik jou misschien ook oppikken? Nee hoor, ik werk in Zwolle, maar woon op de veluwe. Dus, iedere dag op en neer. Wat wel kan, is elkaar op een afgesproken plaats in Zwolle ontmoeten. Dan kunnen we altijd nog bekijken wie er eventueel met wie mee rijdt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 18 september 2004 Report Share Posted 18 september 2004 C J said: beunky said: C J said: dhfreakie said: het gaat, ik moet normaal werken tot 15:00 uur, maar kan wel eens eerder weg.wat word de oppikplek dan, ik neem aan gezamelijk... mijn werk zit dicht bij het Sofia ziekenhuis, maar als je via de snelweg gaan word het een oprit (niet zwolle noord, daarvan is de afrit nog dicht !!! ), dan word het dan Zwolle Centrum neem ik aan. Waar werk je, bij welk bedrijf? Ik werk nl. ook in Zwolle, vlak bij het Sofia ziekenhuis. Waar woon je dan? Moet ik jou misschien ook oppikken? Nee hoor, ik werk in Zwolle, maar woon op de veluwe. Dus, iedere dag op en neer. Wat wel kan, is elkaar op een afgesproken plaats in Zwolle ontmoeten. Dan kunnen we altijd nog bekijken wie er eventueel met wie mee rijdt. Dat was dus ook mijn bedoeling Link to comment Share on other sites More sharing options...
weidok Posted 18 september 2004 Report Share Posted 18 september 2004 Quote zit dadelijk heel nederland in het noorden op 16 oktober ???? Ja zeg dat wel Benieuwd wat jullie ervaringen zullen zijn... Volgens mij kunnen we nog heel wat leren van die oude baas... Gelukkig heb ik de spekstenen speakers met de muziekaal klinkende Marantz al mogen beluisteren en ik was behoorlijk onder de indruk.. Succes op 16 oktober... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 september 2004 Report Share Posted 18 september 2004 erik klijnsmit said: Hans van Liempd said: erik klijnsmit said: zit dadelijk heel nederland in het noorden op 16 oktober ???? zullen we het dan maar op 16 oktober houden. ik wilde om 1400 uur bij klaas zijn . dus ik vertrek om 1130 uur , ben dan om 1150 uur in r'dam om 1215 in gouda en om 1245 probeer ik bij afslag harderwijk te zijn om daar diy freak en ruud op te pikken , en om 1330 ben ik ergens bij zwolle . dus wie er mee wil rijden gaat gewoon langs de snelweg staan met een groot bord met KLAAS erop . of nog beter , een bord met PP dan ga ik boven op de rem en stap je in . Mag ik ook mee...???? jij bent een apart geval hans eehhm even denken , wat is voor jou het makkelijkst ....... carpoolplaats barendrecht?? of ergens eentje bij utrecht?? Utrecht.... ik zal nog 'n carpoolplaats opzoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 september 2004 Report Share Posted 18 september 2004 Bij De Meern is een grote carpoolplaats, die bovendien in het zicht van een druk bezocht restaurant ligt. Ik wil daar ook wel heen tuffen Bij Gouda-West/Moordrecht is een kleine carpoolplaats, die teveel uit het zicht ligt. Er is ook een restaurant in de nabijheid met een parkeerterrein, dat lijkt me wat veiliger, maar of het mag ..... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts