kenneth john Posted 14 januari 2001 Report Share Posted 14 januari 2001 Hallo ben ik weer ik heb nu de IMF op de Radford gezet ,gaat inderdaad prima(niet dat ik daar aan twijvelde toen een van jullie dit bevestigde!!)Maar nu WhEEE ik heb geen laag meer het alleen zeer fijn hoog natuurgetrouw midden en dan houd het wel op !!De plaatsing van stereo beeld en diepte is uitzonderlijke mooi moet ik zeggen ,better dan de Infintity's op deze versterkers maar die hadden een diep warm laag en dat mis ik nu!!Geeft een IMF geen laag of heb ik ze verkeerd geplaatst(wat haast niet kan want net als ik zeg het stereo beeld is zeer breedt en de diepte kun je haast niet meer peilen !!LOL)Kan iemand me wat advies geven? Bij voorbaad dank kenneth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 januari 2001 Report Share Posted 15 januari 2001 Beste Kenneth John, Het zal wel niet maar als het uit phase staat krijg je ook een heel breed stereo beeld + veel diepte en ook weinig laag. Maar dat zal het wel niet zijn ,als je het goed hebt aangesloten. Een foutje kan in een klein hoekje zitten. En een IMF daar komt een heel mooi laag uit vind ik. Vr.GR. Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenneth john Posted 17 januari 2001 Author Report Share Posted 17 januari 2001 Hallo Haudio, ik heb gekeken of de luidsprekers in fase stonden dat was wel het geval. Misshien moeten ze nog in spelen op het system ,maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen bij een luidspreker van 20 jaar oud.Ik denk dat ik zelf ook aan het geluid moet wennen want ik had gister het idee dat het al better klonk dan voorheen.Daar komt bij het is buiten heel koud en dan worden de luidsprekers naar mijn idee stuger van ,als ik er overdag niet ben gaat de verwarming lager dus wordt het hier ook kouder .(dit is iets voor het forum) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts