Guest Bruut Posted 14 januari 2001 Report Share Posted 14 januari 2001 beste luistervrienden, heb voor jullie een goedkope tip om de set een beetje op te kietelen, heb zelf een paar Avalon Avatars waar ik met het laag niet helemaal tevreden over was.Heb de volgende oplossing bedacht ,tussen de speakers en het plafond heb ik een paar stalen buizen geklemd d.m.v. een draadeind M16 en wat multiplex platen,resultaat niet alleen het laag werd beter maar ook het totale beeld werd dieper en met meer kracht weergegeven. Ben benieuwd of er onder jullie fanatiekelingen zijn die dit ook gaan proberen in ieder geval veel succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 Dit is wel een interessante tweak vind ik, hier sluit je de kast goed mee op! gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 beste luistervrienden,heb voor jullie een goedkope tip om de set een beetje op te kietelen, heb zelf een paar Avalon Avatars waar ik met het laag niet helemaal tevreden over was.Heb de volgende oplossing bedacht ,tussen de speakers en het plafond heb ik een paar stalen buizen geklemd d.m.v. een draadeind M16 en wat multiplex platen,resultaat niet alleen het laag werd beter maar ook het totale beeld werd dieper en met meer kracht weergegeven. Ben benieuwd of er onder jullie fanatiekelingen zijn die dit ook gaan proberen in ieder geval veel succes. Ik zou een foto plaatsen voor al degenen die niet zo makkelijk geloven wat jij beweert... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 mei 2007 Report Share Posted 21 mei 2007 Kun je nu ook in paal dansen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts