zaffel Posted 18 september 2004 Report Share Posted 18 september 2004 Binnenkort ben ik in het bezit van een Rotel RCD 975, wat zijn de plus en minpunten. Ik heb de RCD 950 gehad en was erg tevreden over het strakke laag en de zuiverheid van het hoog. De RCD 975 heeft een ringkerntrafo die een grote verandering moet brengen samen met de betere compontenten in de speler. (Wie heeft deze speler in bezit en wat vind je ervan, heb je info en foto's stuur ze dan naar speakerfreak69@hotmail.com) Of zet hier je bevinding neer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaffel Posted 20 september 2004 Author Report Share Posted 20 september 2004 Binnenkort ben ik in het bezit van een Rotel RCD 975, wat zijn de plus en minpunten. Ik heb de RCD 950 gehad en was erg tevreden over het strakke laag en de zuiverheid van het hoog. De RCD 975 heeft een ringkerntrafo die een grote verandering moet brengen samen met de betere compontenten in de speler. (Wie heeft deze speler in bezit en wat vind je ervan, heb je info en foto's stuur ze dan naar speakerfreak69@hotmail.com) Of zet hier je bevinding neer. Niemand in het bezit van deze speler? ik heb hem waarschijnlijk morgen in bezit. Op hifi.nl had ik al lang antwoord gehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 20 september 2004 Report Share Posted 20 september 2004 Binnenkort ben ik in het bezit van een Rotel RCD 975, wat zijn de plus en minpunten. Ik heb de RCD 950 gehad en was erg tevreden over het strakke laag en de zuiverheid van het hoog. De RCD 975 heeft een ringkerntrafo die een grote verandering moet brengen samen met de betere compontenten in de speler. (Wie heeft deze speler in bezit en wat vind je ervan, heb je info en foto's stuur ze dan naar speakerfreak69@hotmail.com) Of zet hier je bevinding neer. Niemand in het bezit van deze speler? ik heb hem waarschijnlijk morgen in bezit. Op hifi.nl had ik al lang antwoord gehad Dat is nog maar zeer de vraag, bovendien was hifi.nl wel groter. Ik heb op mijn vraag over een versterker hier meer antwoorden gehad, en zeker veel meer zinnige antwoorden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaffel Posted 20 september 2004 Author Report Share Posted 20 september 2004 Binnenkort ben ik in het bezit van een Rotel RCD 975, wat zijn de plus en minpunten. Ik heb de RCD 950 gehad en was erg tevreden over het strakke laag en de zuiverheid van het hoog. De RCD 975 heeft een ringkerntrafo die een grote verandering moet brengen samen met de betere compontenten in de speler. (Wie heeft deze speler in bezit en wat vind je ervan, heb je info en foto's stuur ze dan naar speakerfreak69@hotmail.com) Of zet hier je bevinding neer. Niemand in het bezit van deze speler? ik heb hem waarschijnlijk morgen in bezit. Op hifi.nl had ik al lang antwoord gehad Dat is nog maar zeer de vraag, bovendien was hifi.nl wel groter. Ik heb op mijn vraag over een versterker hier meer antwoorden gehad, en zeker veel meer zinnige antwoorden... Ik krijg geen zinnige antwoorden kijken maar goed.............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 20 september 2004 Report Share Posted 20 september 2004 Binnenkort ben ik in het bezit van een Rotel RCD 975, wat zijn de plus en minpunten. Ik heb de RCD 950 gehad en was erg tevreden over het strakke laag en de zuiverheid van het hoog. De RCD 975 heeft een ringkerntrafo die een grote verandering moet brengen samen met de betere compontenten in de speler. (Wie heeft deze speler in bezit en wat vind je ervan, heb je info en foto's stuur ze dan naar speakerfreak69@hotmail.com) Of zet hier je bevinding neer. Niemand in het bezit van deze speler? ik heb hem waarschijnlijk morgen in bezit. Op hifi.nl had ik al lang antwoord gehad Dat is nog maar zeer de vraag, bovendien was hifi.nl wel groter. Ik heb op mijn vraag over een versterker hier meer antwoorden gehad, en zeker veel meer zinnige antwoorden... Ik krijg geen zinnige antwoorden kijken maar goed.............. Je snapt mijn punt schijnbaar niet, lees nog maar eens goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 20 september 2004 Report Share Posted 20 september 2004 Niemand in het bezit van deze speler? ik heb hem waarschijnlijk morgen in bezit. Dan kun je er vanaf morgen anderen over adviseren. Op hifi.nl had ik al lang antwoord gehad Dan stel je de vraag voortaan daar toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nout Posted 20 september 2004 Report Share Posted 20 september 2004 Niemand in het bezit van deze speler? ik heb hem waarschijnlijk morgen in bezit. Dan kun je er vanaf morgen anderen over adviseren. Op hifi.nl had ik al lang antwoord gehad Dan stel je de vraag voortaan daar toch? Die is leuk! het Hifi.nl forum is er niet meer, ligt plat. Overigens is het een fraaie cd-speler. Nog nooit gehoord ....ehmm maar uit recensies en consumer reviews klonken alleen maar goede dingen:...vooral het geluid...ehm.. is erg goed Ahum...kortom ik kan er geen zinnig woord over zeggen, maar de kans is erg klein dat je er een miskoop aan hebt. Neem dat maar van mij aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaffel Posted 21 september 2004 Author Report Share Posted 21 september 2004 Niemand in het bezit van deze speler? ik heb hem waarschijnlijk morgen in bezit. Dan kun je er vanaf morgen anderen over adviseren. Op hifi.nl had ik al lang antwoord gehad Dan stel je de vraag voortaan daar toch? Die is leuk! het Hifi.nl forum is er niet meer, ligt plat. Overigens is het een fraaie cd-speler. Nog nooit gehoord ....ehmm maar uit recensies en consumer reviews klonken alleen maar goede dingen:...vooral het geluid...ehm.. is erg goed Ahum...kortom ik kan er geen zinnig woord over zeggen, maar de kans is erg klein dat je er een miskoop aan hebt. Neem dat maar van mij aan. Inderdaad een pracht speler ook om te zien, ben er erg tevreden mee. De Rotel RCD 975 klinkt zeer open en zuiver met een strak laag. Het loopwerk reageerd lekker vlot, inlezen gaat snel en de bediening is prettig te noemen. De speler doet solide aan, ik hoop er nog vele jaren plezier van te hebben. Zijn er nog mensen met deze speler die gebruikerservaringen hier neer willen zetten, dan hoor ik ze graag in deze topic. Of heb ik de laatste Rotel RCD 975 in bezit Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 21 september 2004 Report Share Posted 21 september 2004 Inderdaad een pracht speler ook om te zien, ben er erg tevreden mee. De Rotel RCD 975 klinkt zeer open en zuiver met een strak laag. Het loopwerk reageerd lekker vlot, inlezen gaat snel en de bediening is prettig te noemen. De speler doet solide aan, ik hoop er nog vele jaren plezier van te hebben. Veel plezier met deze speler, ik ken hem niet maar Rotel is over het algemeen geen slecht spul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaffel Posted 22 september 2004 Author Report Share Posted 22 september 2004 Inderdaad een pracht speler ook om te zien, ben er erg tevreden mee. De Rotel RCD 975 klinkt zeer open en zuiver met een strak laag. Het loopwerk reageerd lekker vlot, inlezen gaat snel en de bediening is prettig te noemen. De speler doet solide aan, ik hoop er nog vele jaren plezier van te hebben. Veel plezier met deze speler, ik ken hem niet maar Rotel is over het algemeen geen slecht spul. Maar het ging er mij om of er iemand ervaringen had met de Rotel RCD 975. Ik weet ook wel dat Rotel goede apparatuur maakt met een uitzonderlijke prijs/ kwaliteitsverhouding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aad602 Posted 22 september 2004 Report Share Posted 22 september 2004 Hoi, Je hebt hem nu in je bezit en je bent tevreden! Dat is toch het belangrijkste. Wat doen dan evt. (negatieve en positieve)meningen van anderen er dan nu nog toe? Alleen JOUW mening over de rotel doet er toe. GR. Aad Ps wat heb je er trouwens voor betaald? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts