nilemetal Posted 8 oktober 2004 Author Report Share Posted 8 oktober 2004 Bedankt voor het compliment, ik vind ook dat ze er prachtig uitzien! Wellicht dat ik in de toekomst nog eens een zwaardere versterker ga proberen, maar dat zal dan waarschijnlijk geen Burmester worden. De prijzen gaan dan snel sky-high, alhoewel daar wel het een en ander tegenover staat! Toevallig weet ik hoe goed een installatie met Burmester Basic/Top Line componenten kan klinken en dan brengt een Rondo toch een stuk minder van dat alles. De prijs/kwaliteit verhouding van de Rondo is uiteraard weer een stuk gunstiger en dat is ook niet onbelangrijk. Afgaand op wat ik gehoord heb van de Dali Grand heeft deze speaker toch wel wat meer noten op zijn zang dan de Helicons en al helemaal wat inspelen betreft. De Helicons zullen echter ook wel wat tijd nodig hebben om helemaal op klank te komen. Over een maand kan ik er wellicht meer over vertellen. Ik zal jullie op de hoogte houden en zal binnenkort een fotootje plaatsen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts