Viking Posted 22 september 2004 Report Share Posted 22 september 2004 Noorse Electrocompaniet is failliet. Een nieuwe bedrijf ECS Holding is al in juni opgericht onder leiding van Per Abrahamsen (de oorspronkelijke grunder) en hopelijk gaat productie, ontwikkeling en support (ook voor oude producten) hierin door. Triest dat het zo gaat met een producent van zeer goede producten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 27 september 2004 Report Share Posted 27 september 2004 wellicht te veel claims wegens opgeblazen apparatuur ... ik kan er een tijdje over vertellen wat een ellende je met die dingen kan hebben, wat een ontwerpfouten erin zitten ... begrijp me goed: ik heb een AW250, klinkt GEWELDIG. maar boy wat een drama als het kaduuk gaat .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIY_Freak Posted 29 september 2004 Report Share Posted 29 september 2004 Jemig Robx, jij hebt wel pech met je hifi aankopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 30 september 2004 Report Share Posted 30 september 2004 ach de EC AW250 ging pas na meer dan 15 jaar. Dat is lullig maar niet verbijsterend. Het ding is nu gerepareerd, het wachten is of het zijn geweldigde sound weer terugkrijgt met indraaien of niet ... velen hebben erg lange inspeeltijden beschreven met deze versterkers dus ik hoop nog na 1,5 week ..... groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 30 september 2004 Report Share Posted 30 september 2004 Erg jammer, vond het een sympathiek merk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 1 oktober 2004 Author Report Share Posted 1 oktober 2004 Zoals ik zei inmijn origineele post; Er is geluiden over een herstart, precies hoe en wat is nog niet duidelijk. Als ik daarover iets hoor, zal ik het uiteraard hier melden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 even een vrolijke noot: mijn AW250 krachtcentrale begint nu drie weken na reparatie op klank te komen. zal nog even onderweg zijn, maar het begin te komen dat volle krachtige transparante zijdezachte geluid. jippie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 9 november 2004 Author Report Share Posted 9 november 2004 Persbericht van EC. Naam en rechten zijn opgekocht door electronica produsent zonder verleden in de audio wereld. Wordt spannend om te zien wat ze daar van gaan maken. De hoofdperson achter de techniek, Per Abrahamsen, gaat niet mee. Hij heeft al en andere bedrijf opgericht, zoals eerder gezegd en moet nu helemaal opnieuw beginnen. Of wordt het samenwerking tussen de twee? Dat wordt ook spannend. Ik heb gehoord, vanuit een Noorse Hifi tijdschrift, dat P.A. plannen heeft voor een goede en vrij goedkope CD speler, een top multispeler en een draaitafel met RIAA ingebouwd in de arm Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 RIAA ingebouwd in arm, dat gaat kapot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 18 november 2004 Author Report Share Posted 18 november 2004 RIAA ingebouwd in arm, dat gaat kapot. Waarom zou dat stuk gaan. Als die omheen problemen als ruimte en massa kan komen is het eigenlijk een geniaal ide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 9 december 2004 Report Share Posted 9 december 2004 Naam en rechten zijn opgekocht door electronica produsent zonder verleden in de audio wereld. Wordt spannend om te zien wat ze daar van gaan maken. Misschien wel leuk om te weten dat Electrocompaniet gewoon blijft voort bestaan . Zie link: http://www.electrocompaniet.no/pressemelding_US.pdf als ook: http://www.electrocompaniet.no/images/reor...sering/info.htm Groet, Erjee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 10 december 2004 Report Share Posted 10 december 2004 dit doet me genoegen. hoewel ze in de eerdere jaren wat onbegrijplijke apparaten hebben gebouwd klonk en klinkt het allemaal - met inachtname van je smaak - wel goed. de persoon die mijn AW250 repareerde belde me om te zeggen dat dit de best klinkende versterker was die hij ooit in huis had. alle grote merken zaten daar tussen. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 6 januari 2005 Author Report Share Posted 6 januari 2005 Nieuw leven in de tent. Aankondiging van nieuwe producten. Grappig met 6 kanals pre en twee 3kanals eindversterkers die overschakelt naar 2 kanal en 2 monoblokken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts